„Retas į savo CV įrašo, kad mėgsta žaisti vaizdo žaidimus ar svajoja žaidimą sukurti pats. Tačiau būtent tokių žmonių reikia „Nordcurrent“. Todėl kampanijai įgyvendinti pasirinkome miestų erdves. Tikimės pasiekti žmones ir tinkamu momentu įžiebti kibirkštį – keisti kasdienybę bei siekti daryti tai, ką trokšti. Troleibuso laukimas stotelėje, pasivaikščiojimas, o nuo šiol ir jaukus pokalbis „Vero Cafe” prie puodelio kavos – tam puiki aplinka. Belieka nuskaityti QR kodą ant kampanijai paruoštų puodelių ir svajonė jau ranka pasiekiama“, – pasakoja „Nordcurrent“ rinkodaros vadovas Simonas Stūrys.

Pasak jo, naujas komunikacijos kanalas leidžia pasiekti kelis dalykus vienu metu. Kuriamas emocinis ryšys su bendruomene, skatinamas sprendimo keisti karjeros kelią priėmimas ir išbandomas visiškai naujas kanalas auditorijoms pasiekti.

 „Nordcurrent“ darbdavio komunikacijos kampanija

„Geriausi skoniai gimsta drąsiausių eksperimentuose. Tas pats principas gali būti taikomas ir rinkodaros srityje. Žaviuosi šia kolaboracija su žaidimų studija, ji ryški, žaisminga ir dar niekur nematyta. „Nordcurrent“ puodelius mūsų kavinių lankytojai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Druskininkuose gaus kiekvieną kartą užsisakę karštą gėrimą išsinešti. Visuomet pabrėžiu – geriausi pokalbiai užsimezga prie puodelio kavos. Tikiu, jog ši kampanija sukurs daug naujų pokalbių, virstančių kandidatų sėkmės istorijomis žaidimų industrijoje“, – sako kavinių tinklo „Vero Cafe“ įkūrėja ir direktorė Laima Vėželienė.

Darbdavio komunikacijos kampanijos veidais parinkti penki populiariausių „Nordcurrent“ žaidimų personažai, taip siekiant atkreipti dėmesį ir į kuriančiųjų indėlį. Barista Michelle iš „Cooking Fever“, stiuardesė Sky „Airplane Chefs“, medicinos sesuo Marie iš „Happy Clinics“, stilistės iš „Pocket Styler“ ir detektyvė Anna iš „Murder in the Alps“ kreipiasi į kiekvieną puodelį laikantį prisijungti prie studijos komandos.

Vaizdo žaidimų kūrybos ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ yra didžiausia ir seniausia studija Lietuvoje, veiklą pradėjusi dar 2002 metais. Vilniuje, Dnipro, Odesos bei Varšuvos miestuose dirba daugiau nei 250 darbuotojų. Pasaulinius žaidimus kurianti įmonė iš viso yra sukūrusi bei išleidusi jau daugiau nei 50 žaidimų įvairioms platformoms, o žaidimų atsisiuntimai viršija 500 mln. kartų.