„Ignitis grupės“ veiklos atskaitomybės komunikacijos vadovė Agnė Gaižauskaitė teigia, kad konkurso metu pateikti pasiūlymai buvo vertinami remiantis ekonominio naudingumo principu. Pasiūlymų vertinime kokybės kriterijus sudarė 60 proc., kainos – 40 proc. lyginamojo svorio. Trejų metų bendradarbiavimo sutartis pasirašyta su „Ignitis grupe“ ir „Ignitis grupės paslaugų centru“.

„Sprendimą bendradarbiauti su „INK agency“ priimti taip pat padėjo agentūros integruotos komunikacijos projektų patirtis ir pasiūlyti kūrybiški komunikacijos sprendimai. Konkursą laimėjusi agentūra grupę konsultuos ryšių su visuomene komunikacijos klausimais, planuos ir įgyvendins komunikacijos kampanijas bei projektus, teiks komunikacijos priemonių kūrybos ir gamybos paslaugas įgyvendinant programą „#EnergySmartSTART“ bei jos projektus“, – sako A. Gaižauskaitė.

„INK agency“ direktorė Jolita Kochanskė sako, kad energetikos, klimato kaitos ir aplinkosaugos temos visuomenei šiuo metu itin reikšmingos, tačiau daugumai trūksta žinių, kaip savo veiksmais prisidėti prie pozityvių pokyčių. Todėl agentūros komanda pasiryžusi savo darbu prisidėti prie „Ignitis grupės“ tikslų įgyvendinimo.

„Norint paskatinti visuomenės sąmoningumą, svarbu pradėti nuo jaunimo sudominimo energetikos tema, ieškoti originalių būdų juos įtraukti ir tokiu būdu keisti nusistovėjusius įpročius. Tikime, kad agentūros patirtis leis svariai prisidėti prie „Ignitis grupės“ švietėjiškos misijos ir auginti energetiškai sumanią kartą“, – sako J. Kochanskė.

Jolita Kochanskė

Tarp „INK agency“ klientų yra telekomunikacijų bendrovė „Telia“, įmonės „ERGO Insurance“, „Sorainen“, „YIT Lietuva“, „Wolt“, „Kauno Akropolis“, „Zalando“, „Electrolux“, kitos tarptautinės ir Lietuvos kompanijos bei prekės ženklai. „INK agency“ yra įmonių grupės „Hero Group“ dalis.