Viso energetikos sektoriaus iššūkius pritraukiant naujus darbuotojus ir sudominant studentus inžinerijos studijomis sprendžia #EnergySmartSTART programa, apjungianti įvairias šalies energetikos bendroves ir švietimo įstaigas. Tačiau energetikos įmonės dėl geriausių šalies specialistų konkuruoja ir tarpusavyje, todėl „Ignitis grupė“ pradėjo darbdavio įvaizdžio kampaniją, kurioje skirtingas energetikos profesijas kviečia vienytis dirbti prasmingus darbus.

Kampanijos centre – dideli ir beveik neįmanomi užmojai, kuriuos „Ignitis grupės“ darbuotojai kasdien įveikia drauge: įdarbinti Baltijos jūrą arba sukurti tvarią ir saugią nenutrūkstamą energetikos ekosistemą.

Pasak „Ignitis grupės“ rinkodaros komunikacijos vadovės Saidos Sarachanovos, iš pirmo žvilgsnio nepasiekiami, bet kasdien įmonės darbuotojų žingsnis po žingsnio įveikiami iššūkiai padiktavo ir visos kampanijos šūkį – „Padarykime neįmanoma drauge“.

„Visos kampanijos vizualų bei klipo istorija – apie mus. Todėl reklaminėje kampanijoje matomi veikėjai yra mūsų kolegos, realūs „Ignitis grupės“ įmonių darbuotojai. Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad stebime mokslinės fantastikos filmą, tačiau filmavimo lokacijos buvo realios mūsų darbo lokacijos. Savo kampanija siekėme kuo didesnės autentikos ir visapusiško energetikos sektoriaus pajautimo. Kita vertus, kampanijoje užkoduota ir kertinė mūsų žinutė – įmonės darbuotojai, kuriuos visus vienija prasmė ir kurie kasdien drauge daro tai, kas kartais atrodo neįmanoma“, – sako S. Sarachanova.

„Ignitis grupė“ siekia ambicingų tikslų transformuojant regiono energetiką. Todėl iki 2030 m. planuojame įdarbinti bent 1 tūkst. naujų energetikų, kurie ir prisidės, įgyvendinant šiuos pokyčius, tačiau rinkoje jų poreikis yra dar didesnis. Be to, prie energetikos transformacijos prisideda ne tik inžinieriai, bet ir kitų sričių profesionalai, todėl šia kampanija siekiame atkreipti įvairių specialistų dėmesį“, – teigia S. Sarachanova.

„Ignitis grupės“ darbdavio įvaizdžio klipą ir visą kampanijos medžiagą, kuri vyks ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje, bendrovei kūrė agentūra „Clinic 212“.

Kampanijos metu – dėmesys tvarumui

„Ignitis grupės“ kampanija apims visus svarbiausius kanalus, tačiau tik skaitmeniniu formatu.

„Kampanija startuoja su skaitmenine reklama internete, skaitmeniniuose lauko stenduose, o taip pat su klipais televizijoje bei radijuje. Viduje priėmėme sprendimą, kad visa kampanija ir jos turinys turi būti skaitmeniniai tam, kad būtų naudojama kuo mažiau popieriaus, neliktų lauko sprendimų ar kitokių fizinių atliekų. Taip kampanijos rėmuose prisidedame ir prie bendrovės CO2 pėdsako mažinimo“, – teigia S. Sarachanova.