Pabrėžia aukščiausius saugumo standartus

Kampanijos „Ikea“ vėl dirba! Nekantraujame susitikti“ vaizdo klipas prasideda garsiniu signalu, primenančiu girdimą lėktuvuose, prieš paskelbiant svarbią informaciją keleiviams. Pagrindinė aktorė – profesionali stiuardesė, vilkinti „Ikea“ darbuotojų uniformą. Ji demonstruoja, kaip saugiai apsipirkti „Ikea“ parduotuvėje bei kokios apsaugos priemonės joje taikomos. Antroje vaizdo klipo dalyje į ekranus nusišypso ir visomis apsaugos priemonėmis apsirūpinęs „Ikea“ parduotuvės Vilniuje darbuotojas.

„Prekės ženklai, kurie supranta pasikeitusius vartotojų lūkesčius, kurie užtikrina darbuotojų ir lankytojų saugumą, turi daugiau galimybių sustiprinti ir užmegzti ilgalaikį ryšį su pirkėjais. Suprantame gyventojų nerimą po griežto karantino grįžti į viešąsias erdves, fizines parduotuves, galų gale – įprastą gyvenimą. Daugeliui artimas socialinis kontaktas kurį laiką dar kels nesaugumo jausmą. Todėl ėmėmės kampanijos, kurios tikslas parodyti, jog „Ikea“ pasiilgtus lankytojus sutinka nauju būdu“, – pranešime žiniasklaidai sako Kristina Mažeikytė, „Ikea“ Rinkodaros vadovė Baltijos šalims.

Ji pasakoja, kad su kūrybine komanda įkvėpimo sėmėsi iš aviacijos.

„Skrydis įvyksta tik informavus keleivius, kokios apsaugos priemonės prieinamos lėktuve ir kaip elgtis tam tikromis situacijomis. Suprantame, kad šiandien kelionė į parduotuvę gali prilygti kone pasirengimui skrydžiui – būtinybė dėvėti veido kaukę, pirštines, dezinfekuoti rankas tampa ne mažesnės svarbos rutina negu žinutė, kur rasti gelbėjimo liemenę. Kadangi „Ikea“ darbuotojų bei lankytojų saugumas yra vienas svarbiausių veiklos prioritetų, kūrėme vaizdo klipą, kurio esminė žinutė ne kvietimas įsigyti prekių, o saugumo instrukcija“, – sako K. Mažeikytė.

Pasak K. Mažeikytės, klipe pasirodantis „Ikea“ darbuotojas iliustruoja visą komandą, kuri yra pasiilgusi susitikimų su savo klientais ir yra pasiruošusi juos priimti naujomis sąlygomis.

Kampanija sukurta per savaitę

„Ikea“ vėl dirba. Nekantraujame susitikti!” kampanija sukurta ir įgyvendinta per itin trumpą laiką – savaitę nuo Vyriausybės leidimo atidaryti tam tikrus kriterijus atitinkančias mažmeninės prekybos įmones.

„Per tokį trumpą terminą kampaniją sukūrėme ir klipą nufilmavome jungtinių „Ikea“ komandos bei kūrybinės, gamybinės agentūrų pastangų dėka. Filmavimas vyko laikantis ypatingų saugumo reikalavimų. Dalis kadrų buvo filmuojama aikštelėje dalyvaujant tik aktoriui, kuris prieš filmavimo kamerą likdavo vienas, net be pagalbinės kūrybinės komandos šalia. Iki minimumo sumažinta ir filmavimo grupė – atsisakyta įprastai filmavime dalyvaujančių aikštelės ir kostiumų dailininkų, grimo specialistų, kitų techninių darbuotojų. Kūrybinė komanda filmavimą stebėjo nuotoliniu būdu iš savo namų“, – filmavimo metu taikytas saugumo priemones vardija K. Mažeikytė.

Internetinės kampanijos vizualika kurta laikantis dviejų esminių „Ikea“ principų – aiškumo ir paprastumo. „Reklaminiuose skydeliuose, specialiame polapyje ikea.lt svetainėje naudojame dėmesį atkreipiančią geltoną spalvą bei ikonas. Jos geriau negu bet kokia instrukcija padeda papasakoti, kokių saugumo priemonių laikosi „Ikea“ bei kokių asmeninės apsaugos priemonių prašome kiekvieno lankytojo. Dėl vienos ikonos sulaukėme atgarsių socialinėje medijoje. Saugaus atstumo ikonoje vaizduojami ne tik įprastos vyro ir moters figūros, tačiau ir neįgaliojo asmens vežimėlyje ikona. „Ikea“ yra visiems ir visų saugumas yra svarbus“, – sako „Ikea“ atstovė.

Pirkėjus pasitinka nauju būdu

Po Vyriausybės sprendimo leisti atnaujinti veiklą mažmeninės prekybos bendrovėms, „Ikea“ pirkėjams savo parduotuvę Vilniuje atidarė balandžio 18 d. „Ikea“ prekių užsakymo ir atsiėmimo vieta Klaipėdoje duris atvėrė balandžio 20 d., o Kaune – balandžio 25 d.

Atnaujindama savo veiklą, „Ikea“ pirkėjus pasitinka nauju būdu. Buvo peržiūrėti procesai, įdiegtos papildomos saugos priemonės. „Ikea“ patalpose ribojamas lankytojų skaičius, pirkėjų prašoma dėvėti asmenines apsaugos priemones, neturintiems – jos pasiūlomos parduotuvėje. Imtasi ir papildomų dezinfekavimo priemonių, dažniau valomi vartotojų labiausiai liečiami paviršiai, pavyzdžiui, durų, prekių vežimėlių rankenos. „Ikea“ darbuotojai taip pat dėvi asmenines apsaugos priemones.

Klipą apie saugų apsipirkimą transliuoti planuojama iki karantino pabaigos. Kūrybinė agentūra – „Adell Taivas Ogilvy“.