„30-ojo gimtadienio kampanija mūsų prekybos tinklui šiemet yra pati svarbiausia – norime, kad šventinę nuotaiką jaustų kiekvienas mūsų pirkėjas, todėl nieko nelaukdami naujus metus iš karto pradedame nuotaikingai ir pakiliai“, – pranešime žiniasklaidai cituojama Lina Giedrė, „Iki“ rinkodaros vadovė.
Pasak L. Giedrės, V. Stakėnas, vienas iš garsaus hito autorių, yra populiarius Lietuvos atlikėjas, puikiai pažįstamas skirtingų kartų žmonėms, dabar vėl sparčiai populiarėjantis ir tarp šalies jaunimo, o daina apie Jurgį, Antaną, Aloyzą ir Martyną itin gerai perteikia pagrindinę kampanijos idėją, kuomet švęsdama gimtadienį „Iki“ dovanomis ir staigmenomis dalinsis su savo pirkėjais.
Kantri tėvu tituluojamas dainininkas gyvena Šiauliuose netoli „Iki“ parduotuvės, nuolat joje lankosi, todėl nedvejodamas sutiko tapti kampanijos veidu.
Reklaminiame klipe pasakojama paprastų žmonių, kaip kiekvienas iš mūsų, istorija ir džiaugsmas nauju automobiliu. Reklaminę kampaniją papildo šūkis „30 metų mums, dovanos Jums“. Integruota kampanija nuo sausio 3 dienos jau matoma socialiniuose tinkluose, skaitmeniniuose kanaluose, lauko reklamoje ir televizijoje.
„Iki“ rinkodaros vadovė neabejoja, kad dinamiškas, ryškus prekybos tinklo klipas išsiskirs komunikacijos lauke, atkreips dėmesį ir prisidės prieš šventinės gimtadienio nuotaikos kūrimo. Kartu su reklamine kampanija startuoja pirmoji šventinė staigmena pirkėjams – gimtadienio žaidimas, kurio prizai – 30 „Toyota C-HR“ automobilių ir 150 tūkst. eurų vertės svajonių būstas.
Reklaminio klipo kūrybine dalimi rūpinosi agentūra „Ogilvy Vilnius“, klipo gamybą įgyvendino „Dansu“, klipo režisierius Domas Petronis.