Dar vienas įrankis kurti ryšį su vartotojais

„Aktyvi, nuolat naujais įrankiais papildoma rinkodara atspindi paties mūsų tinklo vidinę kultūrą ir požiūrį į savo vaidmenį rinkoje. Mažmeninėje prekyboje esame inovatoriai, todėl sau tokius tikslus keliame ir kitose srityse. Pernai savo „Instagram“ paskyrą perleidome mopsei Bulvei, Lietuvoje statėme milžiniškas širdeles, buriame pirmąją „Iki“ klientų valdybą, o dabar ėmėmės ir nestandartinio sprendimo garsinei vinjetei“, – sako „Iki“ rinkodaros vadovas Andrejs Dudko.

Tokiam ambicingam žingsniui ne atsitiktinai pasirinktas Eugenijaus personažas, kuris pirkėjams jau gerai pažįstamas iš šūkio „Būk genijus, daryk kaip Eugenijus“. Jis trumpomis nuotaikingomis dainomis, repu jau yra įsiminęs vartotojams ir parduotuvėse padeda lengviau pastebėti gerus pasiūlymus.

Žaismingame naujame kūrinyje Eugenijus repuoja apie nūdienos tendencijas prekyboje: taupymą, sumanų apsipirkimą, malonaus aptarnavimo svarbą ir ant bangos esančius privačius prekių ženklus.

„Kai maišas pilnas, protingos prekės, / Kaimynam atrodo, kad aš visko aptekęs, / Turėt reikia proto, žinot, kur paimti, / Padėt apsipirkti jie manęs prašo metai kelinti“, – skamba dainoje.

„Mūsų šūkis – „Arčiau tavęs“. Tai ne tik lozungas, bet ir realus mūsų pastangų atspindys. Ieškome įvairių būdų užmegzti naujus ryšius su klientais, stiprinti jau esamus. To siekiame plėsdami rinkodaros priemonių spektrą – tai yra privalu skaitmeniniame amžiuje. Kad einame teisingu keliu, rodo ir publikos reakcijos: Bulvės valdoma „Instagram“ paskyra auga, buria naują bendruomenę, o „Iki“ reklamos atsiduria tarp labiausiai įsiminusių šalyje“, – sako A. Dudko.

Privačių prekių ženklų aukso amžius

Vienas iš Eugenijaus siūlomų būdų apsipirkti sumaniai – kreipti dėmesį ne tik į akcijas, nuolaidas, bet ir rinktis privačių prekių ženklų produktus, kurie pasaulyje išgyvena bumą. Jų asortimentas plečiamas ir „Iki“ – tiek pernai, tiek šiemet pristatoma nauja produkcija.

„Pavyzdžiui, šveicarai privatiems prekių ženklams skiria jau daugiau nei 50 proc. visų savo išlaidų prekėms. Lietuvoje dar nepasiekėme tokių skaičių, bet tendencija akivaizdi – pirkėjai vis dažniau renkasi privačių prekių ženklų etiketėmis pažymėtas prekes. Vis daugiau klientų įsitikina, kad kokybe jos niekuo nenusileidžia, o kaina būna ypač patraukli“, – sako A. Dudko.

Privačių prekės ženklų produktų linijos nebeapsiriboja pagrindinėmis prekėmis – jos apima įvairias kategorijas. Pasak A. Dudko, „Iki“ prekybos tinklo asortimente šiuo metu yra net kelios dešimtys privačių prekių ženklų. Nuo kasdienių bakalėjos prekių iki egzotiškesnių gurmaniškų skonių, gyvūnų ėdalo, aksesuarų, namų komforto prekių, kurių nėra kituose prekybos tinkluose.

„Plečiame savo privačių prekių ženklų asortimentą, kad patenkintume įvairius vartotojų poreikius ir pageidavimus. Šalia klientų jau pamėgtų „Iki“, „Clever“ ženklų pernai prieš šventes atsirado ir gurmaniškus skanėstus už geresnę kainą siūlanti „Billa Premium“. Šiemet dar labiau stiprinsime ir savo lyderystę šviežių vaisių bei daržovių segmente – pristatysime „Bon Via“ ženklą, kuris reikš maksimalų šviežumą už patrauklią kainą“, – atskleidžia rinkodaros vadovas.

Reklamos autoriai – kūrybos agentūra „Ogilvy Vilnius“, žiniasklaidos planavimo ir pirkimo agentūra „Inspired UM“. Dainos autorius – Vytautas Strazdas-Karpiz. Kainų komunikaciją „Iki“ įgyvendina kartu su agentūromis „Fabula Rud Pedersen Group“ ir „SOMA agency“.