Įkvėptas Bransono skėlė repliką ir apie etikos mokytojo duoną teko pamiršti – patarimus žeria ne vaikams, o verslo lyderiams
„Turiu papildomų darbo rankų, padedančių rašyti tekstus, tačiau idėjas generuoju vienas“, – neslepia komunikacijos agentūros „Brandnomika“ įkūrėjas ir vadovas Robertas Šapalas. Metų pradžioje išsiskyrė jo keliai su bendražygiu ekonomistu Aleksandru Izgorodinu. Tandemo partnerystė netruko nė metų. Tačiau darbai tęsiasi. R. Šapalas sako, kad neatsitiktinai „Brandnomikos“ veiklos vizija paremta viešųjų ryšių kūrimu be tarpininkų – bendraujant akis į akį su vadovais. Samdomame darbe pas vienus geidžiamiausių šalies darbdavių sukaupta profesinė patirtis padeda R. Šapalui ir kuriant savo verslą, ir rūpinantis klientų žinomumo didinimu. Jis įspėja: ne tik finansuose, bet ir komunikacijoje negalima visų kiaušinių dėti į vieną pintinę. Tačiau „LinkedIn'e“ kartojasi „Facebook“ scenarijus – ir tai esą nieko gera nežada.