Kaip pranešime žiniasklaidai teigia bendrovių vadovai, sujungus kompetencijas bendrovės siūlys integruotą sprendimą, apimantį ir interneto reklamos kūrybą bei gamybą, ir kampanijų įgyvendinimo bei optimizavimo paslaugas.

„Savo sričių profesionalų sinergija – vienas didžiausių privalumų, kuriuos verslas gali suteikti savo klientams. Dirbdami „Vilnius Tech Park“ kaimynystėje su „APG Media“ pajutome, kad sujungę savo ekspertines sritis galime klientams pasiūlyti efektyvesnius internetinės rinkodaros sprendimus. Neabejojame, kad bendradarbiaudami su „APG Media“ klientams galėsime pasiūlyti geriausių sprendimų interneto reklamos kūrybos, gamybos bei skaitmeninės rinkodaros srityse sinergiją“, – sako „Impartner“ vadovas Martynas Keleras.

Pernai įkurta „APG Media“ agentūra savo stipriosiomis savybėmis įvardija analitinius sprendimus, dinamines pakartotinės reklamos kampanijas bei tikslius rezultatų matavimus.

„Daug metų dirbu skaitmeninės komunikacijos srityje ir matau atskaitomybės klientui trūkumą. Todėl „APG Media“ misija yra užpildyti šią spragą teikiant rezultatais pamatuojamus sprendimus, parodant verslui, kokią konkrečią grąžą generuoja internetinė reklama. Optimizuodami kampanijas bei remdamiesi duomenimis ne vienam klientui padėjome pasiekti savo išsikeltus augimo tikslus. O dabar, integravę savo gebėjimus su „Impartner“, galėsime klientams siūlyti išsyk kompleksinį sprendimą“, – kalba „APG Media“ vadovas Aurimas Paulius Girčys.

Bendrovės pažymi, kad „Impartner“ ir „APG Media“ ir toliau veiks kaip atskiri juridiniai vienetai, gilins specializaciją savo srityse, o integruotiems sprendimams kurs bendras projektų komandas. Pasak A. P. Gričio, „Impartner“ bei „APG Media“ kompetencijų pasidalijimas galėtų tapti puikiu pavyzdžiu ir kitoms įmonėms specializuotis tose srityse, kuriose yra stipriausios, o apjungus pajėgas siūlyti kompleksinius sprendimus klientams.

„Impartner“ interneto reklamos kūrybos ir gamybos klientų sąraše rikiuojasi žinomiausios kūrybos agentūros „McCANN“, „Ogilvy“, „Critical“, „New!“, „SuperYou“ bei žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired“, „Media House“, „MediaCom“, BPN ir kitos, taip pat tiesiogiai verslo klientai. Be „APG Media“, „Impartner“ taip pat yra investavusi į el. komercijos projektų vystymo bendrovę „Electronic lab“, kuriančią el. parduotuves, B2B sistemas ir kt. sprendimus.

„APG Media“ savo skaitmeninės rinkodaros klientų sąraše turi daugiau nei 30 įmonių, tarp kurių – sveikatingumo ir poilsio centras „Esperanza“, namų tekstilės prekybos įmonė „Nostra“, mineralinis vanduo „Hermis“, viešbutis „Domus Maria“, konferencijų ir meno centras „Arkangelas“, optikos studija „Glasses on“, drabužių parduotuvė „Brubeck“ bei kitos Lietuvos ir tarptautinės kompanijos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją