„Bendradarbiavimą pradedame sudėtingu metu, kuomet sveikatingumo tema ypatingai aktuali. „Impuls“ ir „Lemon“ yra garsiausi vardai šioje srityje Lietuvoje, mūsų siekis – kad klubų specialistų ir trenerių nuomonė ir žinios būtų girdimos ir prisidėtų prie bendro visuomenės sveikatingumo atstatymo, atsigaunat nuo viruso ir karantino padarinių“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas agentūros „Virtuozai“ vadovas Vilius Mackonis.
Bendrovės „Impuls LTU“ direktorius Vidmantas Šiugždinis sakė, kad „Virtuozus“ kaip komunikacijos partnerius pasirinko vertindamas agentūros komandos plačią patirtį viešojoje komunikacijoje.
„Dinamiškais laikais reikalingi partneriai, kurie ne tik gali komunikuoti veiklos tematika, bet ir sugebėti sukurti lanksčius strateginius ir taktinius sprendimus atsižvelgiant į verslo ir visuomenės aktualijas. To tikimės iš naujai pasirinktos agentūros“, – sakė V.Šiugždinis.
Jis pridūrė, kad prieš pasirašant ilgalaikę sutartį, „Impuls“ jau su „Virtuozais“ įgyvendino kelis komunikacijos projektus ir rezultatais yra patenkinti.
Agentūra „Virtuozai“ teikia rinkodaros ir komunikacijos, viešųjų ryšių paslaugas, įvaizdžio formavimo paslaugas vidutiniam ir smulkiam verslui. Tarp agentūros klientų – Švedijos nekilnojamojo turto investicijų kompanija „Eastnine“, tarpusavio skolinimo platforma „Finbee“, turto finansavimo bendrovė „Unicredit Leasing“, Personalo valdymo profesionalų asociacija (PVPA), saulės energetikos bendrovė „Solet Technics“, liftų priežiūros įmonė „Baltijos liftai“, asociacija ISM Magistrų Klubas, Valstybinė mokesčių inspekcija, Lietuvos kelių direkcija, kitos įmonės.
Novatoriškų technologijų, platų treniruoklių salių bei treniruočių paslaugų spektrą siūlantys sveikatingumo klubai „Impuls“ ir „Lemon“ priklauso „Impuls“ įmonių grupei, valdančiai 29 sveikatingumo klubus – 12 „Impuls” ir 17 „Lemon“. Lietuvoje veikia 9 „Lemon“ ir 10„Impuls“ sporto klubų, Latvijoje – 6 „Lemon“, Estijoje – 2 „Impuls“ ir 2 „Lemon“.