„Nuo agentūros veiklos pradžios gerokai pasikeitėme – užaugome tiek žmonėmis, tiek projektais, esame matomi ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų bei sukaupėme patirtį, dėl kurios galime dirbti ne tik su savo sričių lyderiais, bet ir patys kurti influencerių marketingo rinkos tendencijas. Dabartinis „Influenceriai.lt“ įvaizdis neatspindėjo šio agentūros progreso, tad natūraliai atsirado poreikis pokyčiams. Šiandien jaučiamės pasiekę brandą, turime nusistovėjusius darbo principus ir didelę ekspertų komandą. Su šiuo jausmu gyvename jau seniai, todėl norėjosi ne tik taip jaustis, bet ir atrodyti“, – apie atsinaujinimą paskatinusias priežastis pasakoja L. Aleksandravičė.
Pasak agentūros vadovės, įgyvendinant atsinaujinimo darbus buvo svarbu išlaikyti tai, kuo tiki komanda ir neatsisakyti esminių prekių ženklo identiteto ypatybių, kurios pastaruosius penkerius metus kūrė ir įtvirtino „Influenceriai.lt“ vardą rinkoje.
„Pokyčiai pirmiausia prasidėjo nuo diskusijų komandos viduje, kaip kiekvienas suvokiame „Influenceriai.lt“ identitetą ir ką mums tai reiškia. Agentūroje visi dalijamės panašiomis vertybėmis ir kasdien jas įprasminame dirbdami su klientais bei nuomonės formuotojais“, – teigia L. Aleksandravičė.
Atsinaujinimo proceso metu agentūra išsigrynino ir aiškiai apsibrėžė savo pozicionavimo kryptį, kuri vėliau padiktavo ir tolimesnius pokyčius – naują vizualinį identitetą, šūkį ir iš pagrindų atnaujintą internetinį puslapį.
„Influenceriai.lt“ atsinaujinimas buvo ilgas, metus trukęs procesas. Šiuo pokyčiu norėjome ne tik persivilkti išaugtą rūbą, bet ir įtvirtinti savo lyderio poziciją influencerių marketingo rinkoje Baltijos šalyse. Iki šiol to siekėme savo darbais, dabar tai atsispindi ir agentūros ženklodaroje“, – sako agentūros partnerė Aistė Stalmokaitė.
Naujame agentūros identitete siekiama išlaikyti vertybinę įmonės liniją ir kartu atspindėti penkerių metų patirtį ir specializaciją Baltijos regione. Nuo 2018 m. naudotas „Influenceriai.lt“ agentūros pavadinimas liko nepakitęs, siekiant išlaikyti tęstinumą bei prekės ženklo atpažįstamumą.
„Įgyvendindami prekių ženklo pokyčius, sutarėme, kad nenorime pasikeisti drastiškai. Per agentūros veiklos metus daug kas pasikeitė, pradedant pačia influencerių marketingo rinka ir baigiant „Influenceriai.lt“ veiklos modeliu ar struktūra. Vis dėlto, agentūros vizija, veiklos principai ir vertybės per visą šį laiką nepakito“, – teigia A. Stalmokaitė.
Pagrindiniu atnaujinto „Influenceriai.lt“ vizualinio identiteto simboliu tapo jungtis, kuri atspindi tris kertinius influencerių marketingo taškus – prekės ženklą, nuomonės formuotojus ir vartotojus.
„Influenceriai.lt“ yra tai, kas jungia. Būtent tai ir yra atvaizduojama naujame prekių ženklo logotipe. Jungtis apibūdina tiek pagrindinę mūsų agentūros veiklą, tiek yra aiškus naujo vizualinio identiteto simbolis. Vizualiniame identitete šiuos tris taškus kaskart sujungia įvairios linijos – lenktos, tiesios, trumpesnės, ilgesnės ar punktyrinės. Tai simbolizuoja agentūros darbą, kelionę, sujungiant visus taškus vienam tikslui ir pamatuojamam rezultatui“, – sako A. Stalmokaitė.
Įgyvendinti strateginius pokyčius įmonei padėjo prekių ženklų dizaino agentūra „Critical“.
„Influenceriai.lt“ yra didžiausia specializuota nuomonės formuotojų rinkodaros agentūra Baltijos šalyse. Savo veiklą agentūra pradėjo 2018 m. Šiuo metu „Influenceriai.lt“ padeda įgyvendinti integruotos komunikacijos projektus tokiems prekių ženklams kaip „Lidl Lietuva“, „Aprangos grupė“, „Azeta vaistinė“, „Pieno žvaigždės“, „Vilniaus Pergalė“ bei kitoms tarptautinėms ir Lietuvos įmonėms. Agentūra atstovauja 9 nuomonės formuotojams ir 3 turinio projektams bei dirba su daugiau nei 350 turinio kūrėjų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.