„Sulaukti tarptautinio pripažinimo ir atstovauti Baltijos šalių regionui tarptautiniuose apdovanojimuose mums didelis laimėjimas, vainikuojantis šešerių metų įdirbį. Mums itin svarbu, kad šių apdovanojimų vertinimo kriterijai apima ne tik influencerių marketingo sprendimų kokybę, įvairovę, bet vertina ir agentūros filosofiją, lyderystę, talentų pritraukimą bei indėlį į influencerių marketingo standartų vystymąsi,“ – įvertinimą komentuoja agentūros įkūrėja ir vadovė Laura Bojarskytė Aleksandravičė.
Influenceriai.lt tarptautinio įvertinimo sulaukė už ekspertiškumą ir lyderystę Baltijos šalyse bei duoklę formuojant skaidrią ir rezultatais grįstą influencerių marketingo kryptį šiame regione.
„Nuo pat agentūros įsikūrimo pradžios turėjome ambiciją būti pirmu pasirinkimu Baltijos šalyse prekių ženklams, ieškantiems kokybiškų ir į rezultatus orientuotų influencerių marketingo sprendimų. Tai formuoja ir mūsų veiklos fokusą – išskirtinę specializaciją į influencerių marketingą Baltijos regione, kuris gerokai skiriasi nuo influencerių marketingo JAV ar JK, tiek tendencijomis, tiek darbo kultūra bei etika. Per šešerius metus subūrėme platų prekių ženklų ir daugiau nei 350 nuomonės formuotojų ratą Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, kas šiandien mums leidžia iš pirminių duomenų analizuoti Baltijos šalių rinką, teikti ekspertines ir lokaliai pritaikytas įžvalgas mūsų klientams bei būti pastebėtiems tarptautiniu mastu,“ – pasakoja „Influenceriai.lt“ vykdančioji direktorė Aistė Stalmokaitė.
„Global Influencer Marketing Awards“ kasmet renka geriausius influencerių marketingo sprendimus, technologijas, agentūras ir talentus pasaulyje, kurie demonstruoja aukštą meistriškumą bei kūrybiškumą, skatina inovacijas ir pasižymi išskirtiniais rezultatais. Šių metų geriausieji bus apdovanoti Londone liepos 18 d. vyksiančioje ceremonijoje.
„Influenceriai.lt“ yra didžiausia specializuota nuomonės formuotojų rinkodaros agentūra Baltijos šalyse. Savo veiklą agentūra pradėjo 2018 m. Šiuo metu „Influenceriai.lt“ padeda įgyvendinti integruotos komunikacijos projektus tokiems prekių ženklams kaip „Lidl Lietuva“, „Wolt“, „Aprangos grupė“, „Pieno žvaigždės“, „Douglas“ bei kitoms tarptautinėms ir Lietuvos įmonėms. Agentūra atstovauja 6 nuomonės formuotojams ir dirba su daugiau nei pusketvirto šimto turinio kūrėjų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.