Pranešime spaudai skelbiama, kad „bigNow“ augo labai sparčiai: apyvartą padidino 43,2 proc. iki 466 tūkst. eurų, tiesiogines pajamas augino 43 proc. iki 342 tūkst. eurų.
Tarp didžiausių komunikacijos agentūrų esančios „INK agency“ finansiniai rezultatai kito minimaliai: apyvarta augo 1,36 proc. iki 1,44 mln. eurų, tiesioginės pajamos augo 1,9 proc. iki 941 tūkst. Eur.
„2019 metais „bigNow“ sparčiai augo, nes ir toliau vis didesnę reikšmę verslo komunikacijoje turi socialiniai tinklai ir skaitmeniniai kanalai bei jiems skirto turinio poreikis. „INK agency“ pernai didžiausia dėmesį skyrė verslo tobulinimui – prekės ženklo atnaujinimui, veiklos pertvarkymui ir efektyvinimui. Taip pat sėkmingai startavo unikali rinkoje patrauklaus darbdavio įvaizdžio kūrimo paslauga „Great@Work“, kurią teikiant panaudojama abiejų agentūrų patirtis“, – sakė „INK agency“ ir „bigNow“ direktorius Kęstutis Gečas.
Šiuo metu tiesiogiai arba per partnerius „INK agency“ ir „bigNow“ teikia komunikacijos paslaugas klientams Lietuvoje ir dar 10-yje Europos šalių. Pernai agentūros pradėjo bendradarbiauti su partneriais Švedijoje ir Suomijoje.
„INK agency“ komunikacijos paslaugas teikia bendrovėms „Maxima“, „Maxima grupė“, „ERGO Insurance“, „Grigeo“, IKEA, „Huawei“, „YIT Lietuva“, „General Financing“, „Sorainen“, „Ekonovus“, „Narvesen“, leidykloms „Alma littera“ ir „Šviesa“, „INHUS“, „Solid Real Advisors“, „Revolut“, „Danske Bank“, „Kauno Akropolis“, „Ozas“, „Modus Group“, kitoms tarptautinėms ir Lietuvos kompanijoms bei prekės ženklams.
„bigNow“ dirba su tokiomis bendrovėmis ir prekės ženklais, kaip „Šiaulių bankas“, „INHUS“, „Švaros broliai“, KFC, „Novaturas“, „Mineraliniai vandenys“, „Barclays“, „Danske Bank“, „Grigeo“ ir kitos.