Naujoji kūrybinė integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“, vienijanti 37 darbuotojus, koncentruosis į komunikacijos turinio kūrimą įvairiomis formomis ir jo nuoseklumo užtikrinimą visuose komunikacijos kanaluose. Agentūros teikiamos paslaugos apims kūrybinės reklamos, ryšių su visuomene, darbdavio įvaizdžio kūrimo, socialinių tinklų komunikacijos, interneto svetainių kūrimo ir komunikacijos krizių valdymo sritis ir koncentruosis į tinkamo turinio kūrimą.
„Prieš šešerius metus buvome viena pirmųjų agentūrų rinkoje, įsteigusių atskirą socialinės medijos agentūrą. Socialiniai tinklai tuo metu buvo sparčiai augantis komunikacijos kanalas, kuriam reikėjo specifinio turinio. Tačiau nuolat analizuodami klientų poreikius, vietinę ir tarptautinę rinką, supratome, kad komunikacijos kanalų ir turinio formų spektras nuolat plečiasi. Tad kinta ir agentūros vaidmuo – tenka sumaniai ir efektyviai spręsti kliento rinkodaros uždavinius bet kuriomis turinio formomis ir užtikrinti jo nuoseklumą visuose komunikacijos kanaluose. Matome, kad siaurai specializuotos agentūros perspektyvos mums nebetinka, nes neatliepia klientų poreikių, todėl priėmėme strateginį sprendimą reformuotis“, – sako „Hero group“ vykdantysis partneris Kęstutis Gečas.
Jo teigimu, žvelgiant į ateitį, šalia techninių komunikacijos kanalų išmanymo žinių, vis svarbesnis taps gebėjimas kurti tinkamą turinį, įvairias jo formas ir užtikrinti jo integraciją visuose komunikacijos kanaluose.
„INK agency“ direktorė Jolita Kochanskė priduria, kad integruotų komunikacijos sprendimų poreikį patvirtina ir dabartinis agentūros klientų portfelis.
„Jau dabar daugiau nei pusei savo klientų teikiame visapusiškai integruotas komunikacijos paslaugas – nuo kūrybinių idėjų iki jų įgyvendinimo įvairiuose kanaluose. Nesvarbu, ar tai nuosavas kanalas, kaip interneto svetainė, tinklaraštis ar vidinis žurnalas, ar išorinis – kaip žiniasklaida ar socialiniai tinklai. Svarbiausia, visų pirma, suvokti, kokią verslo problemą sprendžiame, suprasti, su kokia auditorija kalbame, ir ją nustebinti taiklia žinute bei originaliu kūrybiniu sprendimu. O užtikrindami komunikacijos turinio vientisumą skirtinguose kanaluose, taupome ir klientų laiką, ir biudžetą“, – sako J. Kochanskė.
Naująją „INK agency“ sudaro 5 padaliniai: integruotų projektų valdymo, strategijų, kūrybos ir dizaino, interneto svetainių ir skaitmeninių sprendimų bei specialiųjų projektų – komunikacijos krizių valdymo.
Integruotų projektų valdymo komandose kartu dirba specialistai iš skirtingų komunikacijos disciplinų, kurie užtikrina komunikacijos veiksmų integruotumą. Strategijų padalinys vienija strategus, turinčius tarptautinės rinkodaros ir reklamos, skaitmeninės komunikacijos bei ryšių su visuomene patirties. Kūrybos skyrius suformuotas pagal per dešimtmečius nušlifuotą kūrybinės reklamos agentūros modelį: jį sudaro kūrybos vadovas, meno direktorius, kūrybininkai, tekstų rašytojai, dizaineriai.
Interneto svetainių kūrimo ir skaitmeninių sprendimų padalinyje teikiamos tinklapių kūrimo, skaitmeninės reklamos valdymo paslaugos tiek integruotiems agentūros klientams, tiek atskiriems projektams. Panašiu principu veikia ir „Hero group“ pernai vasarą įsteigta vaizdo komunikacijos agentūra „CUT! Films“.
Komunikacijos krizių valdymo komanda agentūroje veikia kaip atskiras – specialiųjų projektų – padalinys, kuris konsultuoja klientus krizių prevencijos ir valdymo klausimais 24/7 režimu.
„Hero group“ tiesiogiai arba per partnerius teikia komunikacijos paslaugas klientams Lietuvoje ir dar 10-yje Europos šalių. Tarp grupės klientų yra lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, bendrovės „ERGO Insurance“, „Integre Trans“, KIKA, „Enefit“, „Huawei“, KFC, „Danske bank“, „Douglas“, „Vilniaus duona“, „Autokurtas“, „YIT Lietuva“, „Sorainen“, „StrongPoint“, „Ozas“, „Achema grupė“, „Kauno Akropolis“, kitos tarptautinės ir Lietuvos kompanijos bei prekės ženklai.