„Daug vienu metu stiprėjančių faktorių – socialinių tinklų įtakos augimas, didžiulis kanalų skaičius ir kompleksiškumas, dėl koronaviruso pandemijos padidėjęs visuomenės jautrumas, augantys visuomenės reikalavimai verslui ir griežtėjantis reguliavimas – verslą daro ypač pažeidžiamą. Šiuo metu prastai valdomų ar visiškai nekontroliuojamų komunikacijos krizių kaina verslui sparčiai auga, tad kyla specifinių krizių valdymo kompetencijų poreikis, jas ir ketiname pasiūlyti rinkai“, – pranešime žiniasklaidai teigia „Hero group“ vykdantysis partneris Kęstutis Gečas, kuris tapo ir naujai sukurto padalinio vadovu.
Krizių valdymo padalinyje dirbs didelę patirtį turintys konsultantai, kurie reaguos 24/7 režimu, prireikus pasitelks socialinių tinklų, ryšių su žiniasklaidos, skaitmeninės komunikacijos, reklamos ir kitų kompetencijų profesionalus iš kitų „Hero group“ agentūrų. Taip pat bus panaudota komunikacijos krizių valdymo patirtis bendradarbiaujant su teisininkais, advokatų ir lobistų kontoromis, pokyčių valdymo specialistais ir tvarumo, socialinės atsakomybės profesionalais.
„Išnaudosime patirtį, sukauptą per 15 klientų konsultavimo metų. Per šį laikotarpį esame prisidėję prie daugiau kaip 50 įvairių komunikacijos krizių valdymo įvairiose srityse – nuo labai garsių ir šalyje nuskambėjusių krizių iki lokalių atvejų, kai krizes pavyko išspręsti joms nepatekus į viešumą. Iš patirties žinome, kad pasakyti „atsiprašau“ yra tik pirmas žingsnis ilgoje krizės valdymo kelionėje“, – sako „INK agency“ direktorė Jolita Kochanskė.
„Komanda jau parengė ir išplatino komunikacijos krizėms ir verslo pažeidžiamumui valdyti skirtas rekomendacijas. Asmens duomenų saugumui priskyrėme labai aukštą riziką, pastarųjų savaičių įvykiai tai, deja, tik patvirtino. Šiuo metu geriausiai komunikacijos krizes valdo tie verslai, kurie didelį dėmesį skiria potencialiems krizių šaltiniams ir jų atsiradimo tikimybę mažina iki minimumo“, – teigiama pranešime.
„Hero group“ taip pat valdo integruotos komunikacijos agentūrą „INK agency“, skaitmeninio turinio agentūrą „bigNow“ (UAB „Dideli dideli“), vaizdo gamybos įmonę „CUT! Films“ bei tiesiogiai arba per partnerius teikia komunikacijos paslaugas klientams Lietuvoje ir dar 10-yje Europos šalių.
Grupė komunikacijos paslaugas teikia lietuviškam prekybos tinklui „Maxima“, bendrovėms „ERGO Insurance“, „Huawei“, „Ikea“, „Danske bank“, „YIT Lietuva“, „Sorainen“, „Transcom“, „StrongPoint“, „Šiaulių bankas“, „Modus Group“, „Concretus Group“, „Achema grupė“, KFC, „Mineraliniai vandenys“, „O’Learys“, kitoms tarptautinėms ir Lietuvos kompanijoms bei prekės ženklams.