Kaip teigia agentūros direktorė Jolita Kochanskė, įmonei suteiktas „Great Place to Work“ sertifikatas – tai įrodymas, kad ji savo organizacine kultūra gali lygiuotis į tarptautines bendroves.
„Agentūros ilgą laiką buvo matomos tik kaip tarpinė stotelė prieš pereinant dirbti įmonės viduje, kur tikimasi stabilumo, mažiau streso, daugiau profesinio tobulėjimo galimybių, aukštesnio atlyginimo. Tačiau mes, visuomet keldami sau aukščiausius standartus, lygiuojamės į savo sričių lyderius. Todėl, remdamiesi gerosiomis stipriausių pasaulio įmonių praktikomis, jau kurį laiką keičiame nusistovėjusias agentūrinio darbo nuostatas. Akivaizdu, kad įgyvendinami pokyčiai duoda apčiuopiamų rezultatų, ką objektyviai įrodo nepriklausomų tarptautinių ekspertų atliktas įvertinimas“, – teigia J. Kochanskė.
„Great Place to Work“ vykdomoje apklausoje darbuotojai vertino vadovų elgesį, lygiavertiškumą, pasitikėjimą, galimybes tobulėti, rūpestį darbuotojų fizine ir emocine sveikata, komandiškumą, bendravimą tarp kolegų, bendrą darbo atmosferą, pasididžiavimą įmone ir savo pasiekimais joje bei kitus rodiklius. Organizacinė kultūra vertinta tokiais aspektais kaip darbuotojų pasiskirstymas pagal amžiaus grupes, karjeros galimybės, atlygis, vertybės ir t. t. Įmonių įverčiai lyginami tarpusavyje ir sertifikuojamos tik tos, kurios peržengia nustatytą ribą.
Tam, kad agentūrai suteiktų „Great Place to Work“ sertifikatą, tyrėjai, išanalizavę žmogiškųjų resursų valdymo sistemą, turėjo teigiamai įvertinti jos organizacinę kultūrą. O anoniminėje apklausoje šimtabalėje sistemoje darbuotojai savo darbovietei turėjo suteikti bent 65 balus. Kūrybinė integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ įvertinta 84 balais.
„Šis įvertinimas yra kelerių metų įdirbio rezultatas. Jį pasiekėme tapdami naujos kartos agentūra ne tik išorėje, bet ir viduje, tobulindami savo organizacinę kultūrą, gludindami vadybinius procesus. Todėl „INK agency“ šiandien neatsiejama nuo aplinkos, kurioje darbuotojai gali augti profesiškai, būti už tai tinkamai įvertinti, darbe jaustųsi tiek fiziškai, tiek emociškai saugūs. O tam, visų pirma, reikia tvirto vertybinio pagrindo – vadovų lyderystės, atviros komunikacijos, pagarbos darbuotojams, įtraukimo, lygiaverčio požiūrio į darbuotojus“, – teigia J. Kochanskė.
Jos teigimu, šiuo sertifikatu įvertintas ne tik jau nuveiktas darbas, bet ir parodytos kryptys tolimesniam organizacinės kultūros tobulinimui. Tad agentūra nežada sustoti ir toliau kryptingai sieks, kad būtų viena geriausių darbdavių rinkoje.
Lietuvoje „Great Place to Work“ sertifikatą yra gavusios tik 4 užsienio kapitalo bendrovės: „Western Union“, „Kitron“, „Newsec Baltics“ ir „DHL Express“. „INK agency“ – pirmoji lietuviško kapitalo bendrovė, pelniusi tokį įvertinimą.
60 šalių veikiantis tarptautinis tyrimų ir konsultacijų institutas „Great Place to Work“ kasmet atlieka virš 10 tūkst. įmonių tyrimų, kuriuose analizuoja anonimines darbuotojų apklausas bei vertina įmonių organizacinę kultūrą. Institutas yra sertifikavęs tokias įmones kaip „Adobe“, „American Express“, IBM ir kt.
„INK agency“ šiuo metu vienija 35 darbuotojus.
Agentūra teikia komunikacijos paslaugas klientams Lietuvoje ir dar 10-yje Europos šalių. Tarp agentūros klientų – lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, bendrovės „ERGO Insurance“, „Enefit“, „Evolution“, IKEA, KFC, „Danske bank“, „YIT Lietuva“, „Sorainen“, „StrongPoint“, „Ozas“, „Kauno Akropolis“, „Integre Trans“, „Janssen“, „Autokurtas“, kitos tarptautinės ir Lietuvos kompanijos bei prekės ženklai.
„INK agency“ yra komunikacijos įmonių grupės „Hero Group“ dalis. Grupei taip pat priklauso vaizdo turinio gamybos studija „CUT! Films“ ir viešoji įstaiga „Art Central“, kurios misija – didinti meno prieinamumą visuomenei.