Reklamoje iš viso vardinama 14 punktų apie būtiniausias prekes, raginama paskutines šiltas dienas išnaudoti dėtint trumpas palaidines iš „Zara“, teigiama, kad jokia save gerbianti dama neišeina iš namų be kvepalų iš „Kristianos“ ir pan.

Panašių reklamų buvo ir daugiau – pavyzdžiui, patarimai „aštuntokui, kuris pirmauja tik bėgime iš pamokų“.

Internautams pasipiktinus dėl tokių reklamų jos iš socialinio tinklo buvo pašalintos.
"Akropolio" reklama

„Nuoširdžiai atsiprašome savo lankytojų ir visų moksleivių bei jų tėvelių, kuriuos galėjo įskaudinti įrašas apie madą mėgstančią dešimtokę. Šis įrašas „Facebook“ paskyroje yra vienas iš kampanijai „Ačiū, vasara! Labas, mokykla!“ skirtų įrašų serijos, kalbančių apie įvairių pomėgių turinčius moksleivius: sportininkus, gamtininkus, matematikus, literatus, menininkus. Gerbiame visus, neišskiriant žmonių nei pagal lytį, nei pagal pomėgius, juo labiau niekuomet nesiekiame formuoti stereotipų ar klijuoti etikečių. Pripažįstame, kad kai kurie įrašo teiginiai stokoja etiškumo ir gali būti suprantami neigiamai - dar kartą atsiprašome dėl to“, – situaciją komentuoja „Akropolis Group“ komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas.

"Akropolio" reklama

Kaip rašė M360, nuo 2019 m. rugpjūčio „Akropolis group“ socialinių tinklų paskyrų vystymo ir priežiūros partneriais dirba skaitmeninės reklamos agentūra „Choco Agency“.

„Skaitant komentarus ir atsiliepimus, kaip žmonės sureagavo, niekas absoliučiai projekte negalvojo pagal šitą pavyzdį, kad merginos tokioje klasėje tik mada rūpinasi ir matematika joms yra nesvarbu. Šitos kampanijos mintis buvo parodyti skirtingus žmonės, kurie eina į mokyklą ir viską apjungti tokiu būdu, kokie prioritetai bebūtų ir kas domintų, yra iš ko rinktis Akropolyje. Bet sutinku, kad jeigu yra bent keli žmonės, kuriems pasirodė neskoninga, tekstą suformulavome ne iki galo tinkamai, dėl to jis išimtas, bet tikrai niekas nemano, kad visi tokie ir ne kitokie“, – sako „Choco Agency“ Tomas Nemura.