Ant lovos gulinti mergina, iškalbingai ranka gniaužianti antklodę ir šalia besipuikuojantis užrašas „Niekas nežino, kur tai yra, bet kai tai randi – tai yra nuostabu. Vilnius – Europos G taškas.“
Užsieniečiams pikantišką žinutę siunčianti Vilniaus reklama greitai išplito socialiniuose tinkluose ir sulaukė daugybės pagyrų.
Kauno savivaldybės viešųjų ryšių specialistas Mantas Bertulis savo Facebook paskyroje džiaugėsi tokia Vilniaus reklama: „Aš nežinau kas tai padarė. Aš nežinau kam kilo šita idėja. Tačiau norėčiau visiems jiems paspausti ranką. Tai turbūt stipriausia Vilniaus reklama, kokią esu matęs. Su šita linija galima eiti labai, labai toli. Ir tai turbūt geriausia dovana, kokią Vilnius galėjo gauti šiandien. Bravo!“
Andrius Tapinas taip pat negailėjo pagyrų ir kelis kartus pakartojo, kad nori tokių reklaminių kampanijų daugiau.
Tuo tarpu keliautoja ir kelionių organizatorė Gabrielė Štaraitė negalėjo patikėti, kad tai tikra Vilniaus reklama: „per gerai, kad būtų tiesa.“
DELFI susisiekus su „Go Vilnius“ vadove Inga Romanovskiene, paaiškėjo, kad tai nebaigta reklaminė kampanija.
„Go Vilnius skatina ir remia kūrybiškumą ir kūrybinių industrijų vystymąsi mieste. Ieškodami naujų ir įdomių idėjų, kaip pristatyti miestą ir efektyviai vystyti miesto rinkodaros kampanijas bendradarbiaujame su The Atomic Garden reklamos mokykla. Vieno susitikimo metu The Atomic Garden parodė kūrybos kurso studentų darbus. Keli eskizai tarp kurių buvo G-spot idėja mums paliko įspūdį. Eskizas yra labai gabių studentų darbas, kurį „Go Vilnius“ imasi vystyti toliau užsienio rinkoms“, – sakė Inga Romanovskienė.