Anksčiau įžymybes reikėjo įkalbinėti dalyvauti laidoje, dabar jos rikiuojasi į eilę, kad galėtų paragauti kvapą gniaužiančio aštrumo sparnelių.

Tačiau iš tikrųjų laidos ateitis miglota. „BuzzFeed Inc.“ bando parduoti „First We Feast“, į maistą orientuotą žiniasklaidos bendrovę, kuriai priklauso „Hot Ones“. „BuzzFeed“ bankininkai iš „UBS Group AG“ vykdo oficialų pardavimo procesą ir iš pradžių užsiprašė daugiau nei 70 mln. JAV dolerių, sakė su šiuo klausimu susipažinę asmenys.

Po kelis mėnesius trukusių derybų UBS vis dar neranda pirkėjo. Nors kelios šalys išreiškė susidomėjimą, jos nėra linkusios sutikti su UBS kaina. „First We Feast“ dirba pelningai ir generuoja apie 30 mln. JAV dolerių metinių pajamų, daugiausia iš prekės ženklo ir licencijavimo sandorių, susijusių su „Hot Ones“, teigė asmenys, paprašę neskelbti jų pavardės dėl konfidencialaus derybų pobūdžio.

Laikrodis tiksi. „BuzzFeed“ turi daugiau nei 100 mln. dolerių skolų, kurias ji gali būti paprašyta grąžinti gruodžio mėnesį. Tokių lėšų „BuzzFeed“ neturi, o po daugelį metų patirtų nuostolių, nuo 2021 m., kai ji tapo vieša akcine bendrove, jos akcijų vertė sumažėjo 95 procentais.

Buvęs kandidatas į prezidentus Vivekas Ramasvamis yra sukaupęs 8,9 proc. bendrovės akcijų. Jis ragino papildyti įmonės valdybą naujais nariais ir pasamdyti tokias populiarias žiniasklaidos asmenybes kaip Tuckeris Carlsonas ir Charlesas Barkley. (Kiekvienas iš jų „kainuotų“ iki 10 mln. dolerių per metus.)

Svarstomi variantai

„BuzzFeed“ vis dar svarsto kelias galimybes, įskaitant kito turto pardavimą ir skolos restruktūrizavimą. Pardavus „First We Feast“, „BuzzFeed“ galėtų gauti lėšų, kurios padėtų padengti skolas.

S. Evansas ir laidos prodiuseriai svarstė galimybę susitarti su potencialiu pirkėju ir įsigyti laidą patiems. Chrisas Schonbergeris laidą sukūrė kartu su S. Evansu 2015 metais „Complex Networks“ platformoje ir nuo tada abu kartu darbavosi prie daugiau nei 300 laidos dalių.

S. Evansas neturi ilgalaikės sutarties su „BuzzFeed“ ir toliau kuria laidą pagal trumpalaikius sutarties pratęsimus. „BuzzFeed“ bando įtikinti S. Evansą pasirašyti naują sutartį ir nurodė, kad bent vienas pirkėjas būtų pasirengęs pakeisti S. Evansą laidos vedėjo pozicijoje.

Nors „BuzzFeed“ išnagrinėjo pardavimo scenarijų, „Hot Ones“ komanda yra nusivylusi savo savininku, kuris, jų nuomone, nesuteikė jiems išteklių investuoti į populiarios laidos verslo plėtrą. Jie norėtų remtis savo sėkme su „Hot Ones“ prekės ženklu pažymėtais aštriaisiais padažais ir sukurti daugiau plataus vartojimo produktų, tiesioginių transliacijų ar žiniasklaidos sandorių su kitomis srautinio vaizdų siuntimo paslaugomis.

Sudėtingas sandoris

„BuzzFeed“ įsigijo „First We Feast“ kaip „Complex Networks“ sandorio dalį, kai vyriausiasis vykdomasis direktorius Jonah Perettis, norėdamas sukurti didesnės apimties žiniasklaidos bendrovę, ėmė telkti internetinius leidėjus. J. Perettis 2020 metais įsigijo „HuffPost“, o kitais metais už maždaug 300 mln. dolerių nusipirko „Complex“. Kaip sandorio dalį „BuzzFeed“ nurodė užsitikrinusi 150 mln. dolerių vertės konvertuojamų obligacijų finansavimą. Bendrovė planavo eiti į biržą per specialios paskirties įsigijimo bendrovę (SPAC) ir pritraukti 288 mln. JAV dolerių.

Tačiau dauguma SPAC investuotojų atsisakė investuoti į „BuzzFeed“. Bendrovė surinko tik 16 mln. dolerių, o pirmąją prekybos dieną įmonės akcijų vertė krito. „BuzzFeed“, kurią privatūs investuotojai kadaise vertino daugiau nei milijardu dolerių, rinkos vertė dabar siekia tik 78 mln. dolerių.

Dėl finansinių problemų „BuzzFeed“ buvo priversta išparduoti turtą. Kiek anksčiau šiais metais ji pardavė „Complex“ už 109 mln. JAV dolerių. „Hot Ones“ išlieka patrauklus turtas ir yra viena iš nedaugelio ilgalaikių franšizių, atsiradusių „YouTube“. Netrukus bus baigtas 24-asis laidos sezonas, o peržiūrų skaičius ir toliau auga, nors nuo pandemijos piko šiek tiek sumažėjo.

Prodiuseriai taip tiki „Hot Ones“, kad po varžytuvių dėl „Daytime Emmy“ apdovanojimų dabar bandoma varžytis su didžiausiais pasaulio komikais. Laida pateikė paraišką nominacijai šioje kategorijoje, kurioje yra ir vakaro laidų vedėjai Jimmy Fallonas, Jimmy Kimmelis ir Stephenas Colbertas.