Nuo dizaino, inovacijų iki tvarumo – „NAPA Baltic 2022“ tarptautiniai apdovanojimai pripažįsta geriausius kūrėjus pakuočių dizaino srityje, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Jau aštuntus metus apdovanojimus organizuojanti Lietuvos Dizaino Asociacija (LDA) pastebi, kad kiekvienais metais sulaukiama vis didesnio kūrėjų susidomėjimo ir populiarumo. Šiais metais darbus pateikė ne tik Baltijos šalių atstovai, bet ir Švedijos, Lenkijos bei Ukrainos dizaineriai. Apdovanojimai surengti siekiant populiarinti ir apdovanoti novatorišką ir kūrybišką pakuočių dizainą, taip pat suteikti platformą dizaineriams, gamintojams ar rinkodaros specialistams susitikti ir aptarti naujas pakuočių dizaino tendencijas.

Šiemet buvo apdovanota 21 dizaino pakuotė, o daugiausia apdovanojimų pelnė kūrybinė reklamos agentūra „Not Perfect“ – trys prizinės pakuotės. Aukščiausią – aukso – apdovanojimą laimėjo vaikų emocinės terapijos rinkinys „Cute Cure Emotional Healing Kit“ (ne pelno siekiantis projektas „Cute Cure voluntary initiative“) bei estų dizaino agentūros „BOND“ vaikams sukurta pakuotė „Kids' Tactical Foodpack“. Taip pat šiais metais bronzą laimėjo Kyjive ir Varšuvoje įsikūrusi tarptautinės prekių ženklų ir pakuočių dizaino agentūros „Dozen“ kavos pakuotė „Perea“.

Pakuočių darbus vertino tarptautinė septynių komisijos narių komanda iš Latvijos, Estijos, Turkijos, Švedijos ir Lietuvos.

„NAPA Baltic 2022“ dizaino apdovanojimai vyksta kartu su „NAPA Talks“ konferencija, kurioje šiais metais tarptautiniai pranešėjai, pakuotės dizaineriai ir kūrybininkai keitėsi patirtimi apie pakuočių dizaino lydinčią atsakomybę.

Daugiau informacijos apdovanojimų ir konferencijos dalyviams rasite čia.