2022.03.29 20:04
Ištyrė visuomenės nuotaikas: pandemijos ir karo kontekste vertybės ir lūkesčiai prekės ženklams pasikeitė iš esmės
M360
Po daugiau nei dvejus metus užsitęsusios pandemijos daugelis nekantravo, kada gyvenimas grįš į įprastas vėžes. Tačiau net jai visiškai nepasibaigus sulaukėme naujo sukrėtimo – Rusija užpuolė Ukrainą. Abiem atvejais visuomenėje – daug nežinomybės, įtampos, nerimo dėl ateities. Visgi, žmonių reakcijos ir lūkesčiai dėl ateities šiose neramiose situacijose skiriasi. KOG instituto atliktas tyrimas rodo, kad prasidėjus pandemijai žmonės jautė kur kas didesnį finansinį nesaugumą nei karo pradžioje. O „Havas Group“ atliktas tyrimas tarp kitų išvadų atskleidžia ir pasikeitusius lūkesčius prekės ženklams. Tyrėjai taip pat konstatuoja, kad visuomenės vertybės apskritai pasikeitė – pagal tai turėtų keistis ir verslo elgesys.