Nauja įvaizdinė kampanija, kurios įgyvendinimo ėmėsi viešųjų ryšių agentūra „Havas Londone“, pristato atnaujintą „Durex“ vizualinę tapatybę, kuria bendrovė viliasi įveikti su seksu siejamas stigmas. Skelbiama, kad tam pirmiausia pasitelktas grafinis sprendimas, supantis užrašą „Durex“ ant prezervatyvų gamintojo logotipo. Būtent juo siekiama atkreipti dėmesį į su seksu susijusias problemas ir keisti pasenusius stereotipus.
Bendrovės „Reckitt Benckiser“, kuriai priklauso „Durex“, seksualinės gerovės prekių kategorijos vadovas Benas Wilsonas sako, kad, nepaisant liberalesnio požiūrio į seksą, Z karta kenčia nuo sparčiai populiarėjančios pornografijos žalos jų seksualiniam gyvenimui.
„Tai viena iš svarbiausių kampanijų, su kokiomis tik yra tekę dirbti, nes šiuo metu vyksta seksualinė revoliucija: keičiasi labai daug dalykų, tačiau kartu dedasi ir blogi dalykai“, – „Marketing Week“ sakė B. Wilsonas.
91 metus skaičiuojanti bendrovė naują „Durex“ įvaizdinę kampaniją pristatė per šv. Valentino dieną, išplatinusi atvirą laišką, kuriame teigiama: „O jeigu per šią Valentino dieną mestume iššūkį seksualinėms normoms?“.
Lauko reklamos stenduose „Durex“ klausia: „O jeigu išsakytume savo nuomonę apie seksą? Mažiau nerimautume, koks jis „turi“ būti. Džiaugtumėmės jo suteikiamais pojūčiais. Kur pornografija nėra norma, o lytiniu keliu plintančios ligos – reali grėsmė. Kur moterys dėl savo poreikių nesmerkiamos, o iš vyrų nereikalaujama didelio p*****o“.
Kampanija siekia atkreipti dėmesį į tokias su seksu susijusias aktualijas kaip „Mes vaidiname. Du iš trijų žmonių nėra patenkinti savo seksualiniu gyvenimu“. B. Wilsono teigimu, šiuolaikiniai jauni žmonės sekso klausimais labai skiriasi nuo ankstesnių kartų.
„Jie susiduria su visai kitais dalykais, turi kitokį požiūrį, tik stokoja pagalbos ir supratimo. Jiems primetama labai daug stereotipų, jie gauna daug dezinformacijos, taigi mes, kaip prekės ženklas, norime išsiskirti ir padėti jauniems žmonėms atrasti seksą“, – paaiškina B. Wilsonas.
„Durex“ 2017 metais atlikta pasaulinė apklausa (joje dalyvavo per 29 tūkst. dalyvių) padėjo išsiaiškinti, kad daugiau nei pusė Z kartos (54 proc.) savęs nelaiko išskirtinai heteroseksualiais.
„Per pastaruosius dešimt metų sekso pasaulyje labai daug kas pasikeitė, ir ne visi tie pokyčiai buvo geri. Svarbūs pokyčiai susiję su pornografija, ji lėmė didžiulį nerimo ir nežinios pakilimą“, – pridūrė B. Wilsonas.
Nauja „Durex“ įvaizdinė kampanija pradėta įgyvendinti prieš pusantrų metų; siekiant išpopuliarinti naują žinutę, daug dirbta tiek su rinkodara, tiek su viešaisiais ryšiais. Pagrindinė užduotis – geras seksas kaip norma visiems (nepriklausomai nuo to, koks jis).
„Norime mesti iššūkį visoms normoms ir lūkesčiams, norime pasakyti, kad, nepriklausomai nuo to, kas jūs esate, ir ko jūs geidžiate, tai yra normalu, o „Durex“ jums visada padės ir palaikys paieškų kelyje“, – teigia B. Wilsonas.
B. Wilsonas augina aštuonerių sūnų ir dvylikos dukterį, tad viliasi, kad ši kampanija „padės sukurti pasaulį, kuriame mano sūnus ir dukra mėgausis seksu ir bus laimingi, kad ir kokie bebūtų jų pasirinkimai“. Galiausiai jis tikisi, kad „Durex“ taps jaunų žmonių patarėju, „į kurį jie galės kreiptis patarimų bei palaikymo“.