Iš naujo persižiūrėjo klientų iššūkius
Praėjusią savaitę eteryje pasirodė „Ignitis“ įvaizdžio kampanija, lydima šūkio „Ten, kur žmogus, ten ir šviesa“, kurią bendrovei kūrė agentūra „Clinic 212“.
„Ignitis“ rinkodaros vadovė S. Sarachanova sako, kad tai – tik ledkalnio viršūnė, matoma visuomenei, tačiau bendrovės rinkodaroje pokyčiai prasidėjo kur kas anksčiau.
„Mūsų kelionė prasidėjo praėjusių metų vasarą, po daugybės visokių sukrėtimų, antro liberalizavimo etapo pabaigos. Mes pradėjome galvoti, kaip tie mūsų klientai jaučiasi, kaip jie gyvena, kas pasikeitė. Tyrėme rinką, pasimatavome ir pamatėme, kad mūsų klientai iš tiesų dalyvauja energetikos transformacijoje ir ją patiria kaip asmeninę kelionę su daug iššūkių, nes Lietuvoje patirtis pasirinkti elektros tiekėją yra nauja ir daug kam yra sudėtinga suprasti tam tikrus klausimus“, – pasakoja ji.