Bene kiekviena progresyvi įmonė šiandien turi atsidavusius ambasadorius, kuriuos L. Domarkė vadina koviniais katinėliais.

„Dažniausiai tai būna įmonės įkūrėjai, labai dažnai – įmonės HR. Jie yra varomasis įmonės variklis ir pagrindinis dvasios palaikytojas. Bėda ta, kad neretai tie užkietėję ambasadoriai, tie koviniai katinėliai, užsideda Instagramo filtro akinius, neleidžiančius pamatyti problemų. Sudėtingose situacijose būtent šiuos žmones sunkiausia įtikinti, kad problemų iš esmės yra“, – pastebėjimais dalijosi L. Domarkė.

Ji ne kartą patyrė neįtikėtinai keistas ir dviprasmiškas situacijas, kai komanda, visomis keturiomis mylinti įmonę ir tikinti šviesia jos ateitimi, rimtu veidu dalijasi nelabai skaniomis, bet dėl nepaaiškinamų priežasčių toleruojamomis praktikomis, primenančias patyčias ar net mobingą.

„Patyriau šoką, kai kalbant apie realias rimtas problemas komanda, užuot reiškusi susirūpinimą, viso labo juokėsi. Koviniams katinėliams buvo smagu, nes jie nematė problemos dėl nuoskaudų, kurios buvo viešai išsakytos kolegų“, – kalbėjo L. Domarkė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją