„Vandens pakuočių dizaine mėlyna ir balta spalvos naudojamos gana dažnai, nes būtent šios spalvos pirmiausiai siejamos su vandeniu. Taip pat rinkoje įprasta greta populiarių spalvų rinktis ir lietuviškus vardus. Šiuo atveju, greta populiarių spalvų pasirinkome lietuviškos mitologinės būtybės Perkūno vardą, siekdami akcentuoti lietuvišką šio mineralinio vandens kilmę. Mūsų įsitikinimu, „Perkūnas“ nėra tapatus kitiems rinkoje esantiems prekių ženklams, nes turi skirtingus dominuojančius elementus, dėl ko vartotojai gali juos lengvai atskirti“, – teigia „Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė.
2022.11.17 16:22
Įvertino „Vytauto“ ir „Perkūno“ pakuočių panašumą: tokios situacijos gali ir nelikti nenubaustos
5M360
FOTO:
Prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvėse parduodamas mineralinis vanduo „Perkūnas“ ne vienam pirkėjui iš pirmo žvilgsnio priminė Lietuvos rinkoje seniai įsitvirtinusį prekės ženklą „Vytautas“. Visgi, „Lidl“ atstovai tikina, kad nieko bendro šie gaminiai neturi, o dažnai naudojamos spalvos – tik atsitiktinumas. Teisinių paslaugų grupės „Metida“ advokatė Inga Lukauskienė sako, kad panašių pavyzdžių galima rasti ir daugiau, ir, gali būti, kad tokios situacijos gali ir nelikti nenubaustos.