Drąsiai rekomenduoja saviems žmonėms

„Esu labai dėkinga visiems „Delfi“ kolegoms, įgyvendinusiems šią kampaniją. Jie visi labai tikėjo šia idėja ir kartu ieškojo būdų, kaip parodyti žmonėms, kad „Delfi“ darbuotojai visada dirba taip, lyg dirbtų savo artimiausiems, kurie iš tiesų yra tarp daugybės žmonių visoje Lietuvoje, kasdien matančių ir vertinančių jų darbo rezultatus. O juk sau brangiems žmonėms visada siūlome tik tai, kas geriausia“, – sako Vaida Budrienė, „Delfi“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė.

Pasak V. Budrienės, ši kampanija žymi ir atnaujintą „Delfi“ pozicionavimą: „Ši kampanija puikiai atspindi tai, kas yra „Delfi“ – mes savo skaitytojais rūpinamės lyg sau artimais žmonėmis, nes iš tiesų suprantame, kad visi visuomenėje gyvename kartu ir esame vienas už kitą atsakingi“.

Vaida Budrienė

Sandra Šalčė, „Delfi“ savireklamos vadovė, pasakojo, kad šios kampanijos idėja jai kilo tiesiog stebint kasdienį kolegų darbą.

„Suprantame, kad „Delfi“ yra žinomiausias naujienų portalas Lietuvoje, apie kurį kiekvienas turi savo nuomonę. Bet kai pažįsti čia dirbančius žmones, matai, kiek širdies ir pastangų jie įdeda į savo darbą, kaip išmano savo sritis, kiek daug visko žino, kokią atsakomybę jaučia, pradedi dar kitaip žiūrėti ir į patį portalą – tada supranti, kad niekas savaime neatsiranda. Tad ir šia kampanija norėjome parodyti, kad jaučiame atsakomybę prieš savo skaitytojus kaip prieš savo artimus žmones“, – kalbėjo ji.

Kartu su kampanija paskelbta ir speciali kalėdinė akcija – dabar „Delfi Plius“ prenumeratą galima įsigyti už pusę kainos, tai yra, visiems metams du žmonės ja gali naudotis vos už 39,99 euro, laisvai mėgautis visu turiniu ir nematyti jokios reklamos.

„Delfi“ darbuotojai – kitoje šviesoje

S. Šalčė džiaugėsi, kad paklausus „Delfi“ kolegų, ar sutiktų dalyvauti šioje avantiūroje, savanorių iškart atsirado apsčiai. Jų šeimų nariai – ištikimiausi „Delfi“ skaitytojai, tad mielai sutiko dalyvauti fotosesijoje.

„O kai jau pradėjome fotografuoti, buvo labai gera pamatyti kolegas su savo artimais žmonėmis – tu tarsi praveri jų uždaro pasaulio duris, pamatai juos kitokioje šviesoje“, – pasakojo ji.

„Delfi Plius“ kalėdinės reklamos kampanijos herojais tapo žurnalistai Jaunius Matonis ir Toma Miknevičienė, „Delfi“ konferencijų turinio vadovas Tomas Stasiukevičius ir „Delfi“ reklamos projektų koordinatorė Aistė Kriaučiūnaitė. Jie ne tik tapo kampanijos veidais, bet ir paskolino balsus radijo reklamai, o jų artimieji pasidalino savo mintimis video reklamai.

„Svarbiausia buvo išgirsti jų nuoširdžią nuomonę. Nerašėme jiems tekstų, nedavėme nurodymų, ką kalbėti, tiesiog paprašėme atvirai pasidalinti mintimis. Kai matai, kaip jie didžiuojasi skaitydami savo vaikų, sesių ar brolių straipsnius, žiūrėdami reportažus ar tiesiog suprasdami, kokį sudėtingą ir svarbų darbą dirba jų artimieji – ir pats pajunti dar didesnę savo darbo prasmę“, – kalbėjo S. Šalčė.

Sandra Šalčė

„Delfi“ ir jų artimuosius kampanijai fotografavo Andrius Ufartas, dizainą kūrė Ruta Cinkus, video montavo Modestas Dubninkas, grimerės – Julija Estko ir Rasa Frenkelytė. Radijo klipus, kartu su „Delfi“ darbuotojais ir jų artimaisiais, įgarsino Rolandas Mackevičius.

Pasinaudoti specialia „Delfi Plius“ šventine akcija, naršyti laisvai ir nematant jokių reklamų, galite čia.

Kampanijos kūrimo užkulisiai: