„Sprendimą atnaujinti prekės ženklą paskatino naujos „Jaunimo linijos“ strateginės kryptys. Siekiame būti jaunimui patrauklia ir prieinama erdve emocinių iššūkių akivaizdoje, tad atnaujindami prekės ženklą galvojome apie savo pagrindinę tikslinę grupę – jaunus žmones. Jauni žmonės linkę keistis, eksperimentuoti, ieškoti savęs. Todėl ir atnaujintas „Jaunimo linijos“ prekės ženklas yra takus, dinamiškas, prisitaikantis prie gyvenimo aplinkybių. Tikiu, kad tai ir toliau skatins visą organizaciją būti šiuolaikiška, būti ten, kur yra jauni žmonės ir geriausiai atliepti jų lūkesčius“, – pranešime žiniasklaidai teigia „Jaunimo linijos“ vadovė Diana Bukantaitė.
Atnaujintas prekės ženklo vizualinis identitetas paremtas idėja, kad gyvenimas nėra tik tiesi linija, atvirkščiai – gyvenimas yra visoks: ir juodas, ir baltas, ir pilkas, kartais žalias, su violetiniais intarpais, gyvenimas keičiasi ir vingiuoja, priklausomai nuo aplinkybių ir pasirinkimų. Stabilūs išlieka tik labai nedaug dalykų. „Norime, kad tokį stabilumą jauno žmogaus gyvenime simbolizuotų „Jaunimo linija“ – kad ji būtų tas jungiamasis ryšys, kuris, nepaisant nieko, yra šalia ir yra tada, kai reikia“, – sako D. Bukantaitė.
Pagrindinis grafinis elementas – spalvota, „judanti“ linija, kuri simbolizuoja kismą, o kartu ir pastovumą. Atnaujintos ir prekės ženklo spalvos, nors pagrindinės – žalios – neatsisakoma, bet ji modernesnė – mėtinė, kartu į spalvų paletę įpinta ir naujų, šiuolaikiškų atspalvių. Atnaujintas „Jaunimo linijos“ logotipas atspindi takumą, todėl priklausomai nuo aplinkybių, žalias grafinis elementas bus keičiamas.
„Jaunimo linijos“ prekės ženklą atnaujino ir vizualinį identitetą kūrė dizaineris Ignas Kozlovas bei prekės ženklų strategė Justina Muralytė-Kozlovė, įkūrę agentūrą „Swamp“.
„Atnaujinant „Jaunimo linijos“ vizualinį identitetą pagrindinis iššūkis buvo itin plati ir nehomogeniška tikslinė grupė – jaunimas. Jau pačioje atnaujinimo pradžioje visi sutarėme, kad vengsime stereotipų ir standartinio vertinimo, o kalbėsime su „jaunimais“ – amžiumi, branda, patirtimi, kultūriniais ir socialiniais kontekstais itin besiskiriančiais individais, kuriuos jungia tik vienas aspektas – tapatybės formavimuisi labai svarbus amžiaus tarpsnis. Būtent dėl šios priežasties ieškojome vieningai atpažįstamos ir suprantamos prekės ženklo tiesos, kuri procese virto ją iliustruojančia, kintančia, gyva ir takia vizualine išraiška,“ – pažymi prekės ženklų strategė J. Muralytė-Kozlovė.
Atnaujintą komunikacijos strategiją „Jaunimo linijai“ kūrė ryšių su visuomene agentūra „23:45“.
„Jaunimo linija“ buvo įkurta 1991-aisiais, teikia emocinę paramą visą parą anonimiškai ir konfidencialiai bei nemokamai. „Jaunimo linijos“ telefonas yra 8 800 28 888. Šiuo metu Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Skuode „Jaunimo linija“ turi apie 400 savanorių. Per mėnesį „Jaunimo linija“ atsako į vidutiniškai 2200 skambučių, o vakarais savanoriai teikia emocinę paramą internetiniais pokalbiais, kurių pastaraisiais mėnesiais būna virš 600.