J. Mizarė yra sukaupusi patirtį B2B („verslas-verslui“) įmonių rinkodaros strategijos kūrime, prekės ženklų vystymo ir komunikacijos srityse. Ji šešerius metus vadovavo rinkodarai įmonėje „Freor LT“, vėliau veiklą tęsė įmonių grupėje „Plasta Holdings“, kuriose vystė rinkodaros projektus įmonių įvaizdžio formavimui bei žinomumo užsienio rinkose didinimui. Karjeros pradžioje J. Mizarė patirtį kaupė įmonėse „Swedbank“, „Blue Bridge“, „Lietuvos paštas“ bei „Teo“ (dabar „Telia“) įvairiose klientų aptarnavimo, tiekimo grandies bei pardavimų skatinimo projektų valdymo rolėse.

„Smagu prisijungti prie ambicingos „JCDecaux Lietuva“ komandos. Komandiškumo, dalinimosi žiniomis, pasitikėjimo vertybėmis grindžiama įmonės kultūra yra tvirtas pamatas tvariam augimui. Šiandienos pasaulyje vyksta sparti reklamos rinkos transformacija: besivystančios technologijos ir platformos leidžia vartotojus pasiekti įvairiais kanalais, juos segmentuoti, tačiau vis sunkiau tampa patraukti auditorijos dėmesį. Lauko reklama yra paveiki realaus pasaulio medija, kuri padeda kurti atpažįstamumą bei vartotojo pasitikėjimo prekės ženklu santykį. Didėjanti urbanizacija, skaitmeninio formato lauko reklamos plėtra, inovatyvūs sprendimai atveria plačias perspektyvas miestų lauko reklamai, galimybėms stebėti reklaminių kampanijų eigą bei matuoti reklamos efektyvumą. Džiugu, kad galėsiu prisidėti prie įmonės vizijos bei tikslų siekimo rinkodaros iniciatyvomis“, – teigia J. Mizarė.

Pastaraisiais metais „JCDecaux Lietuva“ investuoja į naujus įrankius ir skaitmeninio lauko reklamos tinklo plėtrą. Įmonė kartu su Danijos bendrove „AllUnite“ Vilniuje įdiegė mobiliųjų įrenginių bevielio ryšio (Wi-Fi) jutiklius, integruotus skaitmeniniuose lauko reklamos ekranuose. Jie leidžia tiksliai matyti pėsčiųjų, žmonių transporto priemonėse, dviratininkų srautą bei kaip jis kinta per parą, savaitės dienomis ar įvairiais metų laikais. Taip pat įmonė neseniai pristatė ir „JCDecaux Nurture“ platformą, kuri skirtą startuoliams.

„Matome, kaip svarbu prekių ženklams būti miestų gatvėse, todėl nuolat ieškome sprendimų ir kuriame produktus, kurie prekių ženklams padėtų efektyviau pasiekti jų tikslinę auditoriją. Jūratės patirtis ir jos prisijungimas prie mūsų komandos sustiprins ją bei padės toliau sėkmingai kurti bei vysti rinkai aktualius sprendimus“, – sako „JCDecaux Lietuva“ vadovė Žaneta Fomova.

„JCDecaux“ yra lauko reklamos lyderė pasaulyje, veikianti daugiau nei 80 pasaulio šalių. Lietuvoje kompanija taip pat užima lyderiaujančias pozicijas – valdo klasikinius lauko reklamos formatus 6-iuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose bei skaitmeninių lauko reklamos tinklą Vilniuje.