Jei ledai – tai su aliejumi, jei kava – su kanapėmis: „ant“ močiutės kotletukų užaugęs vartotojas išalko naujų skonių
Žaidimo taisyklės keičiasi: kulinarinio turinio kūrėjai turi progresuoti ne tik profesinėje srityje, bet ir technologiškai. Dabar laimi ne tik skonis ir estetika, bet akis, montažas, idėja, kaip perteikti procesą ir dar jame kūrybiškai integruoti reklamą, nes vartotojo dėmesys dramatiškai trumpėja. Konkurencija auga, todėl tenka nertis iš kailio – koja kojon žengti su trendais, bet ir būti savitu. Maistas yra ne tik būdas atskleisti talentą, bet pirmiausia tai – asmeninis brandingas, o tam itin svarbus turinio kūrėjo charakteris ir charizma. „Netradicinių ėjimų paieškos ir stereotipų laužymas dažniausiai garantuoja sėkmę“, – sako rinkodaros strategė Delija Milašiūtė, su maisto produktų prekių ženklais dirbanti jau 15-ka metų. Ką ji prognozuoja maisto ir maitinimo rinkai, kokie segmentai augs ir kaip keisis vartotojų poreikiai?