„Pastarieji metai parodė, kad gyvename nuolatinių pokyčių ir iššūkių laikotarpiu, kuris neretai įvardijamas anglišku terminu „polycrisis“ – tai reiškia, jog žmonės, organizacijos ir valstybės vienu metu susiduria su daugybe skirtingų iššūkių“, – sako vienas iš konkurso organizatorių, Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) Tarybos pirmininkas Donatas Kuras.

Jo nuomone, dėl šios priežasties, gebėjimas prisitaikyti prie staigiai besikeičiančios aplinkos tapo vienu svarbiausių. „Geriausiai tai nusako žodis atsparumas (ang. resilience), t.y. žmogaus ar organizacijos gebėjimas nesugriūti esant radikalioms permainoms ir įveikti krizes“, – aiškina D. Kuras.

Donatas Kuras

Eksperto teigimu, komunikacija padeda didinti atsparumą dvejomis kryptimis – atliekant apsaugantį, krizes suvaldantį vaidmenį, ir organizaciją stiprinant: „Gera vidinė komunikacija padeda užtikrinti darbuotojų pasitikėjimą ir palaikymą – tokia organizacija gali veikti efektyviau, vadinasi, yra atsparesnė. Kalbant apie išorinę komunikaciją – reputacijos kūrimas taip pat suteikia pasitikėjimo kreditą ir leidžia krizių metu jaustis stipriau.“

Išskirtinai didelių kampanijų metai

Lietuvos komunikacijos industrijos (KIA) Tarybos pirmininkas Artūras Jonkus pabrėžia, jog aplinkybės, kuriomis gyvename šiandien, – Europoje vykstantis karas, ekonominiai pokyčiai, sveikatos sistemos iššūkiai ir kita – kaip niekad anksčiau išryškino profesionalios ir savalaikės komunikacijos svarbą bei jos galią suvienyti žmones.

„Galima sakyti, jog vietos „tuščiai“ komunikacijai lieka vis mažiau – visuomenė nori girdėti aiškias verslo, valdžios pozicijas, be užuolankų komunikuojamas vertybes ir sprendimus, o bandymai kažką nuslėpti ar kalbėti puse lūpų yra greitai pastebimi. Taip pat šiemet turėjome progą būti ne tik liudininkais, bet ir dalimi iniciatyvų, subūrusių žmones padėti nuo Rusijos pradėto karo Ukrainoje kenčiantiems žmonėms. Didžiulės komunikacijos kampanijos vienijo, kuriant pasaulyje precedento neturinčius įvykius“, – tvirtina komunikacijos profesionalas ir priduria, jog „PR Impact Awards“ yra proga įvertinti pokytį kuriančius srities profesionalus, o visuomenei priminti komunikacijos svarbą.

Artūras Jonkus

Dėl to šiemet buvo išplėstas geriausių komunikacijos projektų konkurso kategorijų skaičius. Pernai jų buvo 13, šiemet – jau 18. Iš jų 14 yra susijusios su atskiromis komunikacijos sritimis, o dar keturios – skirtos įvertinti geriausius projektus atskiruose sektoriuose.

Vyks geriausių komunikacijos projektų konkursas

Renginį „PR Impact Awards 2023“, vyksiantį birželio 9 d. Vilniuje, tradiciškai sudaro trys dalys: konferencijos pranešimai ir diskusijos, geriausių komunikacijos projektų pristatymas ir vakarinė dalis – apdovanojimai.

Paraiškas geriausių komunikacijos projektų konkursui jau galima teikti „PR Impact Awards“ interneto svetainėje, užpildant pateiktą formą.

Šiemet Lietuvos ir užsienio ekspertų vertinimo komisija išrinks laimėtojus 18-oje kategorijų. Tradiciškai „Metų agentūra“ taps daugiausiai laimėjimų iškovojusi agentūra, o komunikacijos projektui, sulaukusiam didžiausio „PR Impact Awards 2023“ renginio dalyvių palaikymo, atiteks „Publikos balso“ nominacija.

Konferenciją ir geriausių komunikacijos projektų apdovanojimus „PR Impact Awards“ jubiliejinį 10-tą kartą organizuoja Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA) kartu su Komunikacijos industrijos asociacija (KIA). Daugiau informacijos čia.