Nors ne taip sparčiai kaip 2022-aisiais, pasaulinė reklamos rinka 2023 m. augo. Remiantis šių metų viduryje pristatytų „MAGNA Global“ ir „Zenith“ tyrimų rezultatais, prekės ženklų investicijos į interneto (įskaitant socialinius tinklus) ir lauko reklamą pasaulyje šiais metais augo labiausiai, atitinkamai 8,4 proc. ir 7 proc., o televizijos ir spaudos išlaidos reklamai nukrito atitinkamai 3,6 proc. ir 2,6 proc.

Lauko reklamos įmonės „JCDecaux Lietuva“ rinkodaros vadovė Jūratė Mizarė teigia, kad tai lėmė keletas veiksnių. Žvelgiant į vartotojų elgseną matyti, kad žmonės vis daugiau laiko praleidžia internete, su mobiliaisiais telefonais, šie nukonkuravo televiziją, radiją, laikraščius ir žurnalus. O išaugusį lauko reklamos poreikį lėmė tai, kad žmonės linkę daugiau laiko praleisti ne namų aplinkoje, todėl prekių ženklams tampa svarbu pasiekti juos miestų gatvėse, prekybos centruose, oro uostuose, viešojo transporto laukimo vietose.