Šiame straipsnyje Toma dalijasi patarimais apie tai, kaip derinti imitaciją ir inovaciją ankstyvos stadijos startuolių rinkodaroje. Tai tema, kuria vengiama kalbėti, nors šis tabu marketingo srityje apsunkina pačius startuolius. Toma pabrėžia, kad nors riboti ištekliai dažnai skatina startuolius imituoti sektoriaus lyderių sėkmę, inovacija reikalauja kūrybingumo ir dažnai reiškia didesnę riziką, bet kartu – ir progą pralenkti kategorijos lyderius, to ji išmoko aktyviai dalyvaudama „Tesonet“ verslo akseleratoriaus veikloje.
Ankstyvosios stadijos startuolių rinkodara yra sudėtingas procesas – Toma tai suprato prisidėdama ir matydama skirtingų „Tesonet“ produktų ir investicijų augimo kelią. Viena vertus, įmonei reikia naujų, inovatyvių idėjų, kad jos produktas ar paslauga išsiskirtų iš konkurentų minios. Kita vertus, sėkminga konkurentų taikomų strategijų ir taktikų imitacija gali padėti išsiveržti į pirmąsias rinkos pozicijas. Taigi, kada inovuoti, o kada – imituoti lyderiaujančius konkurentus?