Sąmoningai vengė graudinti žmones: neigiamos konotacijos atstumia

„Lietuvos socialinė reklama tikrai turi savo braižą, kurį galima labai gerai atpažinti: jei tai gyvūnų globos namai – bus liūdnas kačiukas su didelėmis akimis, jei tai vaikų organizacija – vaikas su pustuščiu bliūdeliu rankose. Dažnai bandoma kažkaip sugraudinti žmones, emociškai paveikti per tą neigiamą pusę. Bet pastebėjome, kad labai dažnai tos neigiamos konotacijos tiesiog atstumia, mes norime nusigręžti nuo tokios reklamos, jos nematyti, nes mes nenorime prisiimti kaltės – čia ne mano reikalai, jūs liūdėkite, o aš apsigręžiu ir einu savo keliu. Šiais metais su „Caritu“ pabandėme eiti keliu – pasitelkti švelnią ironiją, humorą ir gal šiek tiek linksmiau pažiūrėti. Manome, visai pavyko“, – laidoje „Marketingas 360“ kalbėjo Ana Luisa Monse, reklamos agentūros „TRUTH.“ kūrybininkė.

Jos kolegė Dalija Kaukėnaitė atskleidė, kad nors iš pradžių, kaip įprastai, agentūroje svarstė daugelį kitų idėjų, bet nuo pat pradžių ši buvo favoritė, tad galiausiai nuspręsta ties ja ir apsistoti. Tuo labiau, kad ja patikėjo ir nemokamai idėją paskleisti sutiko daug nuomonės formuotojų.

„Aišku, visa tai, ką mes išvydome viešojoje erdvėje, jau buvo suplanuota nuo pirmųjų kampanijos pasiruošimo darbų. Pirmiausia norėjome užduoti mįslę auditorijai, kad duotume laiko patiems žmonėms pasvartyti, kas čia yra, kokia galėtų būti viso to prasmė. Labai dažnai reklamoje yra viena aiški, suprantama žinutė, ji taip gražiai pateikiama ant lėkštutės, kad vartotojas suvalgytų. Šiuo atveju buvo smagu palikti intrigą, kad žmonės galėtų patys pasvarstyti, o ką iš tikrųjų reiškia šitie auksiniai konteineriai“, – pasakojo A. L. Monse.