„Pavasarinė prekyba prasideda nepaisant pusnių už lango“, – pranešime žiniasklaidai sako UAB „Kesko Senukai“ rinkodaros vadovas Ramūnas Klyvis. – Todėl naująją reklamą teko filmuoti žiemą, spaudžiant šalčiui“.
R. Klyvis pasakojo, kad filmavimo grupė dirbo ir tuomet, kai termometro stulpelis perkopė 22 laipsnius šalčio. Tuo tarpu vaizdo klipo siužete vaizduojamas šiltas pavasaris.
„Šį pavasarį kviečiame namus įsimylėti iš naujo, juk pavasaris – atsinaujinimo metas, kai žmonės suskumba gražinti savo namus ar kiemus. Siekiame, kad jaukesnių namų kūrimas šį pavasarį mūsų klientams taptų malonumu, o ne rūpesčiu“, – sako R. Klyvis.
Pasak siužetą kūrusios reklamos agentūros „Ogilvy“ kūrybos vadovo Dominyko Žilėno, sukurti pavasarį esant kaustančiam speigui buvo šioks toks iššūkis – vaizdo klipas buvo filmuojamas dideliame, gėlių pilname šiltnamyje, o už jo lauke pūpsojo sniego pusnys.
Anot R. Klyvio, filmuojant naują prekybos centro reklamą buvo atsižvelgta į vartotojų įpročius – vaizdo klipas kurtas socialiniuose tinkluose populiariu asmenukių stiliumi.
„Dažnas mūsų naujas patirtis ir svarbias akimirkas įamžiname: fotografuojame ar filmuojame artimuosius, įvykius, supančią aplinką. Tai nusprendėme perkelti ir į vaizdo klipą – gyvenimiškos situacijos atskleistos namų vaizdelių siužetų formatu“, – reklamos idėją pasakojo „Kesko Senukai“ rinkodaros vadovas.
Reklaminiam klipui buvo pasirinkta atnaujinta grupės „Omega“ dainos „Tu – mano mergytė“ versija. Ieškodami lietuviškos dainos apie meilę vaizdo įrašų kūrėjai iškart prisiminė prieš gerą dešimtmetį išpopuliarėjusią dainą, kurią, ko gero, atpažins kiekvienas – tik šįkart ji buvo perdainuota moters balsu, lyriškiau, pritariant gitaros akordams.