„Vidinė komunikacija – ypač svarbi tose įmonėse, kur darbuotojai dirba komandomis arba atlieka susijusias funkcijas. Be to, įmonės investicija į vidinės komunikacijos gerinimą – tai žingsnis link įmonės stabilumo ir darbuotojų pasitikėjimo įmone. Jei darbuotojas įmonėje jaučiasi gerai, sutampa jo ir įmonės vertybės, jis jaučiasi girdimas, vertinamas, tuomet tai atsispindi ir jo darbo rezultate. Yra tyrimų, atskleidusių, kad net 75 proc. darbuotojų organizacijose dirbtų ilgiau, jei būtų išklausomi ir jaustų, kad į jų poreikius atsižvelgia“, – pranešime žiniasklaidai teigia organizacinės psichologijos specialistė Roma Fedosejevaitė.
Taip pat R. Fedosejevaitė pastebi, kad investicijos į vidinę komunikacija prilygsta įmonės įvaizdžio komunikacijai. Kadangi viena medalio pusė yra įvaizdis, kurį pati įmonė sugeba sukurti, o visai kita gali būti tai, ką apie ją šneka patys joje dirbantys darbuotojai. „Kitaip tariant, vidinė komunikacija leidžia darbuotojams kurti tokią darbo vietą, kurioje norisi būti ir dirbti,“ – priduria organizacinės psichologijos specialistė.
„Danske Bank“ Lietuvoje jau ne vienerius metus kaip vidinės komunikacijos priemonę išnaudoja didžiausią bėgimo renginį Vilniuje – „Danske Bank Vilniaus maratoną“. Banko atstovė spaudai Vaida Bičkutė sako, kad ilgametis rėmimo projektas pasiteisina ir kuriant vidinę organizacijos kultūrą. Darbuotojai laukia registracijos pradžios, buriasi į komandas, kartu sportuoja, įsitraukia į kitokias su renginiu susijusias veiklas.
„Darbuotojų apklausa parodė, kad net ir tie kolegos, kurie patys nedalyvauja renginyje, didžiuojasi, kad „Danske Bank“ jau septintus metus remia tokį reikšmingą sporto įvykį. Esame pasiekę tokį įsitraukimo lygį, kad tereikia paskelbti apie registracijos pradžią ir per keletą savaičių bėgti užsiregistruoja šimtai darbuotojų – kasmet turime didžiausią bėgikų komandą. Pavyzdžiui, šiais metais ypatingą dėmesį skiriame ištikimiems bėgikams, kurie įvairias distancijas bėga trejus ar ketverius metus iš eilės ar dar ilgiau. Buriame ir sirgalių komandą“, – V. Bičkutė.
Be to, dar iki prasidedant maratonui, įmonė jau trečius metus iš eilės organizuoja sportinį „Endomondo“ iššūkį, dar vadinamą tiesiog „Kalorijų iššūkiu“. Jo metu darbuotojų sportuojant sudegintos kalorijos paverčiamos parama „Maisto bankui“. Praėjusiais metais įmonė paaukojo 3 tūkst. eurų, kuriuos „Maisto bankas“ panaudojo beveik 45 tūkst. maisto porcijų paruošti.
Savo ruožtu, „Apollo boulingas“ vadovas Alvydas Donėla teigia, kad vidinė komunikacija įmonėse pamažu stiprėja, o tai įrodo vis didesnis įmonių susidomėjimas bendromis laisvalaikio pramogomis, tiek boulingu, tiek tokiais renginiais kaip maratonas. Jų įmonės darbuotojai ruošiasi komandiniam startui „Komandų taurės“ varžybose, kurios vyks rugsėjo 9 d. per maratoną Vilniuje. Jose kviečiamos dalyvauti bet kokios įmonės, bėgimo klubo ar tiesiog bėgimo entuziastų ekipos.