Automatizuokite žinutes siekiant sukurti glaudžius ryšius su klientais
Naujienlaiškiai padeda užmegzti ryšį su klientais, o jei jie yra siunčiami tinkamu laiku ir atsižvelgiant į kontekstą – galima tikėtis geriausio rezultato.
Dauguma internetinių svetainių siūlo savo lankytojams užsiprenumeruoti naujienlaiškį ir tai puiki proga verslui papasakoti apie save bei užmegzti ryšį su svetainės lankytoju. Tačiau vis dar dažnai pasitaiko, kad lankytojas po naujienlaiškio prenumeratos negauna jokios žinutės ir yra paliekamas svarstyti, ar prenumerata apskritai buvo sėkminga. Verslai, kurie nesiunčia automatizuotų pasveikinimo laiškų prenumeratoriams – daug praranda. Tai yra vienas pirmųjų žingsnių, kuriuo klientas užmezga ryšį su jūsų įmone. Tai – gera proga prisistatyti, pasiūlyti daugiau informacijos apie savo prekes ar paslaugas ir padėti išsirinkti, nes klientas jau skiria laiko pasidomėti jūsų verslu.
Jei kalbėtume apie statistiką – automatizuoti laiškai naujai prisijungusiems prenumeratoriams gali būti net 5 kartus efektyvesni pardavimų atžvilgiu nei laiškai, kurie siunčiami primenant apie el. parduotuvėje paliktą krepšelį ir nebaigtą pirkimą.
Automatizuoti galima daug daugiau nei tik pasisveikinimo laiškus, tai gali būti įvairūs priminimai jūsų klientams, specialūs pasiūlymai pasirinktiems segmentams ar pagal specifinę kliento elgseną siunčiamas laiškas.
Įvertinkite naujienlaiškio tikslus ir optimizuokite
Siunčiant naujienlaiškius visada pagalvokite, koks naujienlaiškio tikslas ir kokį veiksmą norite, kad klientas darytų perskaitęs jūsų žinutę – aplankytų svetainę, nusipirktų, užsiregistruotų į renginį ar konsultaciją. Ar aiškiai įsivertinate tikslus ir suplanuojate naujienlaiškio turinį, kad klientas greitai susipažintų su jūsų organizuojamais renginiais ir apsilankytų jūsų svetainėje atlikti tik galutinę rezervaciją? O gal siunčiate tiek skirtingos informacijos, kad tampa neaišku, ką daryti toliau? Jei pateikiate per mažai informacijos apie organizuojamą renginį ir neįtraukiate susijusių nuorodų, kaip į tą renginį užsiregistruoti ar susipažinti su susijusia informacija, tuomet darote klaidą.
Segmentuokite prenumeratorius ir siųskite personalizuotas žinutes
Klientas ilgiau liks įsitraukęs ir susidomėjęs jūsų naujienlaiškiuose siunčiama informacija bei bus labiau linkęs įsigyti siūlomus produktus ar paslaugas, jei parinksite būtent jam aktualų turinį. Norint komunikuoti personalizuotas žinutes skirtingiems klientams – nebūtina rengti atskirų naujienlaiškių. Fiksuodami klientų interesus ir kurdami segmentus, galite į naujienlaiškį įterpti dinaminį plotą ir jame nustatyti, ką konkrečiam klientui norite pasakyti. Pavyzdžiui, laisvalaikio kuponus pardavinėjanti įmonė galėtų vienokią informaciją rodyti poroms, o kitokią – šeimoms.
Įvertinkite, kaip dažnai siųsite naujienlaiškius
Viena iš dažniausių priežasčių, kodėl prenumeratoriai atsisako naujienlaiškių, yra per dažnas jų siuntimas. Tik jūs geriausiai pažįstate savo klientus, todėl siekdami atsakyti į klausimą kiek naujienlaiškių yra per daug – orientuokitės į vertės suteikimą skaitytojui, kad jis visuomet jaustų, jog iš naujienlaiškio gauna kažką vertingo, kad yra tinkamai informuojamas jam aktualia tema. Žinoma, lygiai taip pat svarbu ir tai, kad dėl per retai siunčiamo naujienlaiškio prenumeratorius jūsų nepamirštų. Rekomenduojame išsiųsti bent vieną naujienlaiškį per mėnesį.
Pasirinkite naujienlaiškių dizainą, kuris gerai atrodys mobiliuose ekranuose
Prenumeratoriai naujienlaiškius dažniau skaito mobiliuosiuose įrenginiuose. Net 64% prenumeratorių pirmiausiai laišką peržiūri būtent čia. Todėl kurdami naujienlaiškius kompiuterių ekranuose, nepamirškite pažiūrėti, kaip jie atrodys ir mobiliuosiuose telefonuose. Verta pasitikrinti, ar tekstai bus lengvai įskaitomi, ar bus patogu paspausti nuorodas ir pereiti į kitą žingsnį. Kitas svarbus nustatymas į kurį reikėtų atsižvelgti – „dark mode“ aplinka. Pamiršus, kad dalis prenumeratorių skaito laiškus tamsiuose ekranuose, galite išsiųsti naujienlaiškį, kuriame bus neatpažįstamai pasikeitęs logotipas – jo nesimatys, ar bus išnykę kiti jūsų laiškui svarbūs elementai.
Komunikuokite su empatija ir noru bendradarbiauti
Naujienlaiškiuose svarbu būti žmogumi ir jausti empatiją savo skaitytojams. Komunikuokite ne tik apie save, ar tik tai, kas aktualu jums, bet siekite suteikti vertę, siųskite naudingą, įdomią informaciją, kurios klientas norės dar daugiau. Suteikite skaitytojams galimybę atsakyti į naujienlaiškius, tai puiki proga užmegzti ryšį ir atsakyti į kylančius klausimus.