Lietuviai ‒ naujienų tauta
Dažniausiai lietuviai prisijungia prie interneto tam, kad skaitytų naujienų portalus ‒ tai yra viena pagrindinių veiklų internete, kaip tai įvardina 84 proc. tyrimo dalyvių. Ne daug atsilieka ir lankymasis socialiniuose tinkluose, svarbus 77 proc. internautų.
„Vertinant didžiausias Lietuvos svetaines pagal realius vartotojus, Lietuvoje turime unikalią situaciją, nes pirmose keturiose vietose yra naujienų portalai. Mes labai prijaukinti prie naujienų skaitymo, kiekvienas portalas nori pateikti vis įdomesnes naujienas ir tai daryti vis greičiau. Esame žinių tauta: norime žinoti viską, norime, kad mums papasakotų ir parodytų“, ‒ šypsosi G. Balserytė.
Tėvus apdovanojo išmaniaisiais?
Ar tai reiškia, kad visas jėgas dabar reikėtų sutelkti tik į informacijos pateikimą mobiliuosiuose telefonuose? „Ne, reikia žiūrėti į abu įrenginius, tiek į kompiuterį, tiek į telefoną, kaip į vieną sprendimą: jūsų klientai ieško informacijos tiek ten, tiek ten“, ‒ sako G. Balserytė.
Daugiausiai laiko ‒ pažinčių portaluose
„Gemius Audiece“ tyrimo duomenimis, visose Lietuvos interneto svetainėse 2016 m. gruodį buvo apie 1,5 mlrd. puslapių peržiūrų. Tačiau vertinant, kur praleidžiama daugiausiai laiko, paaiškėjo, kad lyderiai šioje srityje naršant telefonu ‒ pažinčių portalai. Pavyzdžiui, portale ieskok.lt 2016 m. gruodį naršymo laikas telefonu siekė 9 val. 7 min.
„Taip yra yra amžinai augantis internetinės televizijos segmentas. Didžiosios televizijos, kaip TV3 ar LNK, susirenka daugiausiai dėmesio, kai pristato konkrečius didelius projektus, kaip, pavyzdžiui, „X faktorių“, bet kitu atveju visur pirmauja naujienos ir aktualijos“, - pasakoja G. Balserytė.