Vaistinių tinklas tęsia reklamą, kurioje – televizijos žiūrovams jau žinomi reklamos serialo veikėjai. Šį kartą ramiai apsipirkinėjant turguje, staiga dingsta tėtis. Mamai nespėjus pastebėti, jis jau sugrįžta suspėjęs pasiskiepyti nuo gripo.

„Eurovaistinės“ rinkodaros departamento direktorė Kristina Gumauskienė sako, kad šis nuotaikingas siužetas ilgų paieškų rezultatas. „Šiandien norime kalbėti apie skiepus vaistinėje, apie galimybę gauti skiepą per keletą minučių, apie naują vis labiau populiarėjančią paslaugą vaistinėje“, – sako bendrovės rinkodaros vadovė.

Pasak reklamą kūrusios „Ogilvy Vilnius“ strategijos ir tyrimų skyriaus vadovės Daivos Plauškaitės–Camacho Andrade, kuriant reklamą norėjosi įdomiai ir smagiai pristatyti paslaugos privalumus. „Kūrėme reklamą šiandienos žmogui, kuris vertina ir tiki šiuolaikinės medicinos pažanga. Didžiausia kliūtis pasiskiepyti jiems – užimta dienotvarkė, todėl galimybė tai padaryti vaistinėje po darbo ar kitu patogiu laiku yra naudinga. Siužete siekėme įdomiai, intriguojančiai atskleisti paslaugos patogumą ir greitį“, – sako „Ogilvy Vilnius“.

Nuo gripo šį sezoną planuoja skiepytis 22 proc. šalies gyventojų, dar 15 proc. teigė kol kas neturintys nuomonės. Tai parodė paskutinę rugpjūčio savaitę „Eurovaistinės“ užsakymu „Spinter tyrimai“ atliktas reprezentatyvus visuomenės nuomonės tyrimas.

„Eurovaistinėje“ gripo vakcina pradėta skiepyti rugsėjo 13 d. „Skiepas nuo gripo šiuo metu pats populiariausias – per dieną paskiepijame daugiau nei 100 žmonių. Dažnai skiepytis registruojasi šeimos, tačiau atkreipiame dėmesį, kad tai daryti gali tik pilnamečiai asmenys. Gera, kad skiepytis nuo gripo aktyviai registruojasi ir mūsų darbuotojai“, – sako „Eurovaistinės“ komunikacijos vadovė Laura Bielskė.

Skiepams registruotis galima telefonu 8 800 50005 arba internetu apie-eurovaistine.lt/skiepai.