Dabar ant Spaudos rūmų kabo užrašas „Geriau žiūrėk į kelią ir klausyk M-1 ;), o ne CD“. Kadangi „Radiocentro“ reklama su užrašu „arba RC ;)“ jau iš anksčiau yra greta, dabar susidaro įspūdis, kad „M-1“ kviečia klausytis jų radijo stoties, bet ne „CD“ ar „RC“.

Tai šmaikštus atsakas „RC“, kuris anksčiau pasinaudojo konkurentų reklama. Šįkart „M-1“ ištrynė radijo stoties dažnius „106,8 MHz“ ir pakeitė kitais žodžiais. Be to, „CD“ parašė juodomis raidėmis – lygiai taip pat, kaip ir greta esančios raidės „RC“. Vėlgi sukurtas vientisos reklamos įspūdis.

Kaip rašė M360, prieš keletą dienų ant Spaudos rūmų reklaminį plotą turinti radijo stotis „M-1“ paskelbė užrašą „Geriau žiūrėk į kelią ir klausyk M-1 ;) 106,8 MHz“. Šia situacija pasinaudojo ant to paties pastato greta konkurentų kiek mažesnį reklaminį plotą turinti stotis „Radiocentras“. Pastarieji pratęsė „M-1“ reklamą ir pridūrė „arba RC ;)“ – buvo sukurtas įspūdis, kad kelyje klausytojams siūloma įsijungti „M-1“ arba „RC“.
Anksčiau M360 teiravosi „RC“ programų direktoriaus Sauliaus Zakarkos, kodėl nusprendė pridurti „arba „RC“ ;)“. Jis tikino, kad palaiko „M-1“ iniciatyvą kalbėti apie saugų ir atsakingą elgesį kelyje.

Savo ruožtu UAB „M-1“ Savireklamos vadovė Ramunė Grušnytė teigė, kad „M-1“ pagalvos dėl atsakymo konkurentams, kadangi jie ir vėl pasinaudojo reklama.

Dar pernai prie „M-1“ grupei priklausančios radijo stoties „Lietus“ šūkio „Geriausia muzika – lietuviška“, kabėjusio ant Spaudos rūmų, buvo pridurta „104,3 Relax FM“. Taip sukurtas vientisos reklamos įspūdis – lyg geriausią lietuvišką muziką klausytojai išgirs per „Relax FM“.