Turinio marketingo principai kuriant ilgalaikę vertę

Nuoseklumas ir siekis „neišlipti iš kliento batų“, L. Bielskės nuomone, yra tai, kas padeda turinio marketingu kurti ilgalaikę vertę vartotojui. Ji sako, kad jeigu nuolat tam skirsite dėmesio, ilgainiui tai taps jūsų išskirtinumu rinkoje. Konsultantė pataria kuo kruopščiau išsinagrinėti siekius, aiškiai apsibrėžti auditoriją, kurią norite jaukintis, ir mažiau blaškytis.

„Aktualumas – būti su visais nemėginant užbėgti įvykiams už akių, kad ir kaip tai vilioja. Turinys, sukurtas tų, kurie išmano žurnalistiką. Nesuburbulėjimas – pasaulis sukasi ne aplink jūsų veiklą ar įmonę, tad komunikuokite būdami jame, o ne jo ašis“, – vardija kokybiško turinio marketingo elementus L. Bielskė. Renginio metu ji dalinsis mintimis apie tai, kaip planuoti, įgyvendinti ir matuoti vertę kuriančią komunikaciją.

Nuo tendencijų iki kinematografijos

Renginį atidarys agentūros „Ogilvy Vilnius“ vyr. kūrybininkas Audrius Šėlsta pasidalindamas pasaulinėmis turinio marketingo tendencijoms ir patardamas, kiek jomis vadovautis verta lietuviams. „15min Group“ reklamos kūrybos vadovas Justas Rožėnas pasakos, kaip vyraujantis kontekstas daro įtaką kuriant komunikacijos turinį.

Kur surasti kūrybiškų idėjų, kaip išnaudoti socialinių tinklų galimybes bei kokių principų laikytis ieškant vertingiausių sprendimų kalbės agentūros „AdDrama“ vadovė Laura Domarkė. Apie turinio vartojimo pokyčius ir neišnaudotas vartotojų įtraukimo formas papasakos „Marvelous“ vadovė Jurgita Videikaitė.

Įtraukiančio video turinio kūrimo paslaptis atskleis kinematografas ir profesionalus kino operatorius Petras Skukauskas. Renginį uždarys agentūros „Super You“ kūrybos vadovas Edvinas Valikonis su pranešimu apie linijinę komerciją ir pasidalins sėkmės istorijomis, kaip turinio marketingo projektai virto komerciniais verslais.

Renginys „Turinio marketingas 2022“ vyks kovo 30 d. internetu. Daugiau informacijos čia.