„Kalėdinis laikotarpis verslui kasmet reiškia tą patį – rūpesčiai dėl dovanų partneriams ir dalyvavimas šventiniuose vakarėliuose. Su humoru žvelgiame į šias situacijas, suprasdami tą kasdienybę, kurioje verslas sukasi ir prieš šventes. Tik pats verslas žino, kas geriausia jam, todėl visuomet įsiklausome į partnerių poreikius ir siūlome tai, ko jiems labiausiai reikia“, – pranešime žiniasklaidai teigia Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
Kalėdinėje reklamoje tęsiamas „Tele2 Verslui“ kampanijoje pradėtas stereotipų ir šabloninių situacijų atvaizdavimas. Šį kartą šmaikščiai parodomas tradicija tapęs verslo pasiruošimas šventėms: noras išrinkti nematytą ir naudingą dovaną partneriams bei siekis bet kokia kaina nustebinti kolegas.
A. Žilinskaitė tikina, kad apie versle atpažįstamus dalykus norisi kalbėti su humoru, kadangi tai leidžia būti arčiau kliento ir perteikti itin gerai pažįstamas situacijas.
Kalėdinis pasiruošimas kainuoja daug laiko ir pastangų, todėl „Tele2“ siūlo šventėms ruoštis taip, kaip atrodo geriausia pačiam verslui. Operatorius paruošęs daug naudingų pasiūlymų verslui ir kviečia pasirūpinti reikiama įranga.
Šventinį klipą sukūrė agentūra „New!“, gamyba rūpinosi: „Idée fixe“. Reklamą režisavo – Kęstutis Gudavičius.