Britų mažmeninio prekybos tinklo „John Lewis“ kalėdinės reklamos kasmet tampa išskirtiniu įvykiu: išlepinęs žiūrovus aukščiausio lygio reklamomis prekybos tinklas turi rasti būdų peršokti savo pačių išsikeltą kartelę. Šių metų „John Lewis“ reklamoje matome legendinį dainininką Eltoną Johną ir jo gyvenimo istoriją. Galbūt, jei ne vaikystėje gauta kalėdinė dovana, šiandien apie jį nieko nežinotume...
Paskutinę savaitę prieš Kalėdas savo dėmesio dalį atsiriekė kompanija „Google“, reklamuojanti virtualų asistentą „Google Assistant“. Turbūt mažai yra nemačiusių garsiausios kalėdinės komedijos „Vienas namuose“, o „Google“ parodė, kaip pagrindinis jos herojus Kevinas namuose tvarkytųsi ir nuo piktavalių gintųsi dabar, būdamas 38-erių metų. O kai nuo pirmųjų reklamos sekundžių pamatai aktorių Macaulay Culkiną, vėl likusį „Vieną namuose“, negali atsispirti pagundai peržiūrėti reklamą iki galo.
Kol didieji prekės ženklai kalėdinėms reklamoms leidžia milijonus, vienas paprastas vyrukas iš Didžiosios Britanijos nusprendė sukurti savo reklamą, kuriai išleido vos 50 svarų sterlingų (apie 55 eurus). Geros idėjos pakako, kad ji bemat taptų interneto hitu, peržiūrų skaičiumi konkuruojančiu net su minėta „John Lewis“ reklama. Reklamos autorius Philas Beastallas pasakojo iš tiesų šią istoriją sukūręs dar 2014 metais, tačiau šiais metais nusprendęs ją atnaujinti. Reklamoje pasakojama apie jauną vyrą, kasmet laukiantį Kalėdų dienos, nes tądien jis gauna žinią iš mylimo žmogaus. Tačiau šie metai jam yra ypatingi. Kodėl – žiūrėkite reklamoje, kurioje, beje, nieko neparduodama.
Greito maisto restoranas „McDonald`s“ šių metų reklamoje pasakoja apie Kalėdų senelį ir jo elnius, kurie liūdi nė vienuose namuose nerasdami morkų. Tačiau Kalėdų senelis galiausiai randa išeitį.
Centrinėje ir Rytų Europoje veikiančio banko „Erste group“ reklamoje – jaukus pasakojimas apie mažą ežiuką, niekaip nepritampantį mokykloje, nes net nenorėdamas kitus vaikus jis skriaudžia savo spygliais. Bet, žinoma, per Kalėdas net tai gali pasikeisti...
Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ į savo reklamą pakvietė dainininkę Justę Arlauskaitę-Jazzu, kuri ne tik nusifilmavo, bet ir leido naudoti reklamai savo dainą. Reklamoje pasakojama apie merginą, kuri nori artimuosius nudžiuginti savo keptais keksiukais, tačiau kol pasiekia jų namus, beveik visus juos yra išdalinusi kitiems.
Prekybos tinklas „Lidl“ nuėjo kiek kitokiu keliu: šventinėje reklamoje jie perduoda ir socialinę žinutę, kad vaikams svarbiau ne dovanos, o švenčių atmosfera. Ir nors suaugusiųjų konfliktai reklamoje baigiasi siurrealiu scenarijumi, visgi, gal kai kuriuos tai privers susimąstyti.
Kuri reklama Jums patiko labiausiai?