Koncepcija iš tiesų labai paprasta. Anot reklamos kūrėjų, kiekvienoje britų šeimoje Kalėdų sezonas prasideda vartant „Argos“ katalogą ir vaikams susikuriant kalėdinių norų sąrašus.

Kūrybinė agentūra nusprendė į tai pasižiūrėti kitu kampu – ne per mielo vaiko prizmę, o pagalvoti apie tai, ko norėtų tėtis. Tad vartydami katalogą, kūrybininkai rado mušamųjų komplektą, kuris jiems asocijavosi su kietuoliu, grojančiu muzikos grupėje.

Esminis reklamos akcentas – klasikinės roko grupės „Simple Minds“ 1985-ųjų metų vaizdo klipas „Don’t You (Forget About Me)“.

Kūrybinė komanda pripažįsta, kad susidūrė su tikru iššūkiu ieškodami tėčio laikmetį atitinkančio, tačiau nesenstančio kūrinio. Teko perklausyti gausybę 70-ųjų, 80-ųjų, 90-ųjų kūrinių, kol buvo apsistota ties specialiai populiariajam Amerikos jaunimo serialui „Pusryčių klubas“ kurta škotų grupės daina.

Ne mažesnis iššūkis pasirodė atrasti mergaitę, grojančią būgnais. Buvo atrasta stebuklingai gabi devynerių metų būgnininkė, britė Nandi Bushell, kurią „Instagram“ paskyroje jau sekė virš 50 tūkstančių žmonių.

Šiame vaizdo klipe ji groja kartu su atlikėju Lenny Kravitz jo paskutinio turo po Didžiąją Britaniją metu.