„Renkantis partnerius sprendimą lėmė „INK agency“ pasiūlytos taiklios strateginės įžvalgos, kūrybiškos idėjos ir sukaupta patirtis, kuri buvo parodyta konkurso metu. Šiais metais planuojame stiprinti „Kalnapilio-Tauro grupės“ korporatyvinę komunikaciją, įtvirtinti „Kalnapilio – Tauro grupės“, kaip patikimos, šiuolaikiškos, aukščiausios kokybės gėrimus gaminančios bendrovės, įvaizdį, tad tikime, kad naujų partnerių komandos žinios bei patirtis prie to prisidės“, – sako „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Kirstukas.

„Kalnapilio-Tauro grupė“ – viena Lietuvos alaus rinkos lyderių, todėl sieksime padėti jai išlaikyti ir sustiprinti pozicijas rinkoje. Mums, kaip komunikacijos profesionalams, bendradarbiavimas su Lietuvos aludariais yra rimtas, tačiau jau pažįstamas iššūkis, todėl tikiu, kad mūsų sukaupta patirtis padės „Kalnapilio-Tauro grupei“ pasiekti užsibrėžtų tikslų“, – pranešime žiniasklaida teigia „INK agency“ direktorė Julija Jermakova.

2005 metais įkurta „INK agency“ vienija 20 komunikacijos profesionalų ir koncentruojasi į verslo komunikaciją. Šiuo metu agentūra teikia komunikacijos paslaugas įmonių grupei „AL holdingas“, valdančiai leidyklas „Alma littera“, „Šviesa“, knygynų tinklą „Pegasas“, bendrovėms „IKI“, „ERGO“, „YIT Kausta“ įmonių grupėms ir kitoms Lietuvos ir užsienio kapitalo įmonėms.

„INK agency“ vyresnysis partneris Kęstutis Gečas nuo 2014 m. vadovauja Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai (RSVA).

Apie naujus komunikacijos partnerius šiandien pranešė ir bendrovė „Švyturys – Utenos alus“. Nuo vasario savo komunikacijos partnere jie pasirinko integruotos komunikacijos agentūrą „vipcommunications“.