„Nors karantinas laikinai pristabdė visą pasaulį, gyvenimas tęsiasi – taip pat ir mūsų komanda lanksčiai prisitaiko prie besikeičiančios rinkos ir ieško naujų sprendimų savo sumanymams įgyvendinti. Naujasis vaizdo klipas puikiai įrodo, kad net ir dirbant per atstumą galima padaryti labai daug“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Naujoji „Tele2 Laisvo interneto“ reklama sukurta griežtai laikantis visų privalomų karantino reikalavimų – vienu metu dirbant daugiausiai po du žmones komandoje, laikantis saugaus atstumo, filmuojant namų scenas per langą arba per didelį nuotolį.

Didžioji dalis reklaminio klipo buvo nufilmuota operatoriaus valdomais dronais.

„Profesionalios televizijos reklamos filmavimas karantino sąlygomis tapo įdomiu nauju iššūkiu visai komandai. Klipo kadrus derinome stebėdami tiesioginę vaizdo transliaciją iš drono pulto, o prie viso klipo kūrimo proceso dirbo vos 4 žmonių techninė ir kiek didesnė kūrybinė komanda, kuri taip pat visą laiką bendravo nuotoliniu būdu“, – apie reklamos kūrimo eigą pasakojo Donatas Pačėsa, „Tele2“ prekių ženklo vadovas.

Filmavimas vyko trijuose iš didžiųjų Lietuvos miestų – Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Reklaminio klipo kadruose galima atpažinti Vilniaus arkikatedrą, Vilniuje esančią ištuštėjusią J. Basanavičiaus gatvę, Smiltynės perkėlą Klaipėdoje, tuščią Kauno Akropolio mašinų stovėjimo aikštelę ar daugiaaukščių namų Vilniuje stogus.

Naujasis reklaminis klipas primena, kad nors pasaulis šiuo metu sustojo, mūsų gyvenimas tęsiasi – randame naujus būdus judėti, mokytis, dirbti ir džiaugtis nauja kasdienybe.