„Būdami vieni didžiausių sveikatos paslaugų tiekėjų Lietuvoje, siekiame, kad ir mūsų vykdoma komunikacija atspindėtų turimą ekspertiškumą ir lyderystę medicinos srityje. Todėl nuolat vykdome aktyvią, platų kanalų ir temų spektrą apimančią komunikaciją, kurios įgyvendinimui ieškojome patikimų, patyrusių partnerių pagalbos. „co:agency“ komandos darbas atitiko mūsų lūkesčius, tad tikimės, kad jie padės stiprinti mūsų prekės ženklų žinomumą bei reputaciją“, – pranešime žiniasklaidai cituojama Ernesta Juodviršienė, „Kardiolitos klinikų“ ir „MediCA klinika“ marketingo ir pardavimų vadovė.
„Kardiolitos klinikoms“ priklauso 3 klinikos Vilniuje, Kaune ir Šiauliuose, kuriose dirba apie 400 aukščiausios kvalifikacijos gydytojų. Klinikos teikia 45 medicinos sričių paslaugas tiek Lietuvos, tiek iš užsienio šalių atvykstantiems klientams. Tai pačiai įmonių grupei priklausanti „MediCA klinika“ – šeimos klinikų tinklas, turintis 30 padalinių visoje Lietuvoje, kuriuose iš viso dirba per 600 žmonių.
„Ši nauja partnerystė mums yra svarbus pasiekimas ne tik todėl, kad „Kardiolitos klinikos“ ir „MediCA klinika“ yra ambicingas, nuolat augantis, vienas iš stipriausių privačių sveikatos paslaugų rinkos dalyvių. Mūsų bendradarbiavimas, prasidėjęs nuo vieno kito atskiro projekto per kelis mėnesius išaugo ne tik darbų apimtimi, bet ir virto abipusiu supratimu bei pasitikėjimu, kurį labai branginame ir vertiname“, – sako „co:agency“ partnerė Rūta Diržanauskaitė.
Tarp „co:agency“ klientų – „Lidl“, „Camelia“, „Coca-Cola“, HP, „Luminor investicijų valdymas“, „Pigu.lt“, „Newsec“, Vilniaus miesto savivaldybė, „Unilever“ prekių ženklai, „PlayStation“, Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje, „DPD Lietuva“, „Bitė Lietuva“ ir kt. Agentūroje šiuo metu dirba 24 specialistai. 2019 m. „co:agency“ apyvarta siekė 2,8 mln. eurų, iš jų tiesioginės pajamos sudarė 680 tūkst. eurų.