Kaip rašo portalas „Adweek“, R. Moranis nuo 1997 metų pasirinko nebesirodyti ekrane ir susikoncentruoti į vaikų auginimą – po žmonos mirties, jis augino juos kaip vienišas tėvas. Vėliau jis bandė įvairius muzikos projektus, įrašė kantri muzikos albumą, bet nebesifilmavo.

Šių metų vasarį gerbėjus nudžiugino žinia, kad R. Moranis vėl filmuosis – jis dar kartą taps nesėkmingu mokslininku, žiūrovams pažįstamu iš filmo „Brangioji, aš sumažinau vaikus“. „Disney“ kuriamas filmas kol kas preliminariai vadinamas tiesiog „Sumažintas“.

Tačiau R. Reynoldsas nusprendė užbėgti įvykiams už akių ir sugrąžinti R. Moranį į ekranus savo kompanijos „Mint Mobile“ reklamoje. Joje matome patį R. Reynoldsą, stovintį mėtų lauke, o kai prie jo prieina R. Moranis ir teiraujasi, ar turėtų ką nors pasakyti apie „Mint Mobile“ pasiūlymą, R. Reynoldsas paaiškina, kad tikrai ne – esą pasiūlymas toks geras, kad pirkėjai juo šiaip ar taip pasinaudos, o jis pasikvietė R. Moranį tiesiog dėl to, kad pats yra jo gerbėjas.

Tai – ne pirmas kartas, kai R. Reynoldsas imasi reklamų ir visada daro tai panašiu ironišku stiliumi. Pavyzdžiui, reklamuodamas savo džiną, jis pasikvietė kitą aktorių Hughą Jackmaną, kuriam neva pasiūlė sudaryti paliaubas po nuolatinio vienas kito erzinimo socialiniuose tinkluose ir kaip taikos ženklą vienas kitam sukurti jų valdomo verslo reklamą.