„Nepaprastai daug dėmesio buvo skirta bendruomenėms, jų kūrimui ir vystymui. Naujasis „Facebook“ aplikacijų dizainas padės vartotojams kur kas paprasčiau prisijungti ir bendrauti grupėse – vartotojai galės lengviau atrasti įdomias grupes pagal specifinius pomėgius ir netgi matyti aktualių grupių rekomendacijas prie gyvų video transliacijų „video“ skiltyje. „Adidas“ marketingo viceprezidentė Emily Maxey pabrėžė, kad tokios grupės ne tik padeda efektyviau įtraukti bendruomenės narius ir internete, ir gyvai, bet kartu prisideda prie dažnesnių užsakymų ir didesnių pirkimo krepšelių“, – pirmosios dienos dalinosi įspūdžiais A. Baltagalvis.
Pasak jo, dar daugiau dėmesio buvo skirta „Messenger“ platformai: „Facebook“ dar kartą patvirtino, jog ateityje „Messenger“ , „Instagram“ ir „WhatsApp“ žinučių sistemos bus sujungtos į vieną, kas leis vartotojams kur kas paprasčiau bendrauti su visais draugais ir pažįstamais, nepriklausomai nuo platformos. „Kartu tai yra nepaprastai džiugios naujienos ir verslams – jie gaus efektyvesnį priėjimą prie daugiau nei 2,4 milijardų vartotojų, kurie jau naudojasi žinučių siuntimo programėlėmis“, – sakė A. Baltagalvis.
„Kad bendravimas tarp verslų ir vartotojų būtų efektyvesnis, „Facebook“ labai stipriai akcentavo automatizuotus pašnekesius. Vartotojai tikisi gauti personalizuotus atsakymus ir pagalbą iš verslų beveik akimirksniu. Iki šiol „Facebook“ puslapiai ir galimybė siųsti žinutes buvo daugiausiai skirta vartotojų klausimams ir problemoms spręsti. Ateityje „Messenger“ platforma turėti padėti reklamuotojams visose reklamos stadijose – nuo žinomumo padidinimo, iki svarstymo, pirkimo ir pirkėjų sugrąžinimo. Pavyzdžiui, naudodami naujus įrankius, verslai galės siųsti lankytojus tiesiai į „Messenger“ programėlę, kvalifikuoti potencialius klientus su iš anksto paruoštais klausimais ir netgi paskatinti žmones rezervuoti apsilankymus ar kitas paslaugas tiesiai iš „Messenger“, – pasakojo jis .
„Manau, kad verslai turėtų susirūpinti ir skirti kur kas daugiau dėmesio „Messenger“ platformai ir jos išnaudojimui. Tam bus labai svarbu sukurti efektyvius būdus tiesiogiai bendrauti su klientais bei automatizuoti užklausų atsakymus, kad kiek įmanoma daugiau problemų ir klausimų būtų išspręsti akimirksniu. Taip pat verslams reikės įvertinti ir reklamos elementų skirtumus – būsimoje „Messenger Friends“ skiltyje žmonės matys draugų istorijas ir iš „Instagram“, ir „Messenger“ aplikacijų. Tai reiškia, jog verslai turės efektyviau pritaikyti savo turinį ir reklamas būtent šioms istorijoms, pateiktoms vertikaliu formatu. Reklamos istorijos privalės paskatinti žmones susimąstyti, iššaukti emocijų ir paskatinti vartotojus atlikti norimą veiksmą“, – sakė A. Baltagalvis.