„Pasaulyje mados ir grožio supratimas sparčiai keičiasi pastaruosius kelerius metus. Turėdami stiprų, novatoriškų ir garsių pasaulyje prekių ženklų portfelį prekybos centre norime žengti koja kojon su šiais pasauliniais pokyčiais“, – pranešime žiniasklaidai sako Kauno „Akropolio“ valdytoja Brigita Levenauskienė.
Kad skleidžiama žinia efektyviau pasiektų Kauno „Akropolio“ pirkėjus, buvo atnaujintos ir įvaizdinės priemonės, pasirinktas drąsesnis ir labiau užtikrintas komunikacijos tonas.
„Rudens kampanijos fotosesijai pozavo moteriškais drabužiais vilkintis jaunas vaikinas ir kitos nusistovėjusius grožio standartus bei stereotipus griaunančios asmenybės. Matydami, kaip sparčiai šie standartai keičiasi pasaulyje, norime į tai atkreipti ir lietuvių dėmesį“, – kalba B. Levenauskienė.
Vienas pastebimiausių pokyčių – žurnalu „This“ virtęs klientų mėgstamas ir kelių dešimčių tūkstančių tiražu leidžiamas katalogas. Pasak prekybos centro valdytojos, jo turinį buvo stengtasi išgryninti tiek, kad jis kuo labiau primintų ne katalogą, o mados žurnalą, keltų aktualius klausimus ir skatintų diskusijas.
Todėl žurnale galima rasti ir unikalų požiūrį į kūrybą, stilių ir apskritai gyvenimą deklaruojančių pašnekovų interviu. Dizaineris Robertas Kalinkinas, elektromados kūrėjas ir menininkas Artūras Žabas-Beissoul, tinklaraštininkė Justina Semčenkaitė („Pretty Ugly“) dalijasi asmenine patirtimi, patarimais apie individualaus ir savito stiliaus paieškas, meilę ir pagarbą sau.
„Siekdami išskirtinai į madą orientuoto prekybos centro lyderystės Lietuvoje ketiname ir toliau ieškoti kūrybiškų ir drąsių sprendimų savo komunikacijoje“, – sako B. Levenauskienė.