„Atsakingai renkamės visus partnerius, tačiau komunikacinė dalis mums yra itin svarbi. Kauno „Akropolyje“ nuolat vyksta nuomininkų plėtra ir atidarymai, organizuojame renginius, kultūros ir meno iniciatyvas. Todėl ieškojome agentūros, kuri atlieptų didelę temų įvairovę ir dinamišką Kauno „Akropolio“ gyvenimo tempą. Džiaugiamės radę tokius partnerius – juos taip pat vertiname dėl jų plačių kompetencijų strateginės komunikacijos, krizių valdymo bei kitose svarbiausiose srityse“, – sako Kauno „Akropolio“ valdytoja Brigita Kuodytė.
Kauno „Akropolyje“ veikia daugiau kaip 240 parduotuvių, restoranų ir pramogų vietų. Vieną didžiausių mados ir grožio prekių asortimentą turintis prekybos centras praėjusius metus pabaigė rekordiniais rezultatais, o šiemet toliau fiksuoja augimo tendencijas.
„Dirbti su tokiu stipriu rinkos žaidėju – ir motyvacija, ir įsipareigojimas. Esame dėkingi Kauno „Akropolio“ komandai už parodytą pasitikėjimą ir džiaugiamės galėdami būti dalimi šios sėkmės istorijos“, – sako „Nova media“ vadovė Kristina Juostaitė-Jurgilė.
Komunikacijos agentūra „Nova media“ paslaugas Lietuvos ir užsienio verslo klientams teikia nuo 2008 m. Agentūra, bendradarbiaudama su partnerių tinklais, taip pat teikia komunikacijos paslaugas Baltijos šalyse ir visoje Europoje. „Nova media“ dirba su verslo įmonėmis ir organizacijomis iš draudimo, finansų, farmacijos, transporto bei kitų sektorių.