„Urmas“ valdytojos Daivos Dankšienės teigimu, naujo partnerio poreikis išaugo prasidėjus transformacijai – anksčiau buvusi sandėlių tipo prekybos bazė šiuo metu virsta unikaliu ir šiuolaikišku prekybos miesteliu. „Urmas“, susidaręs iš daugiau nei 800 autentiškų prekybininkų bei puoselėjantis jau bene 30 metų egzistuojančias tradicijas, dabar atsinaujina – gerina klientų patirtį, padeda įsikurti ką tik prisijungusiems operatoriams ir laukia naujų.
„Mūsų planuose nemaži pokyčiai, todėl auga ir poreikis kokybiškai, vientisai komunikacijai. Tikimės, kad šis naujai prasidėjęs bendradarbiavimas sustiprins prekybos miestelio „Urmas“ prekių ženklą ir sukurs įdomaus, įtraukiančio bei unikalaus turinio“, – komentuoja D. Dankšienė.
Vasarą vykdyto kūrybos partnerio konkurso, kurį laimėjo „Spark Agency“, metu pagrindinis kriterijus buvo mažmeninės prekybos patirtis. Konkursinė užduotis apėmė strategijos, įvaizdžio ir pardavimo skatinimo komunikacijos sukūrimą. Pasak prekybos miestelio „Urmas“ valdytojos, atsirinkti nebuvo lengva, nes konkurse dalyvavo daug agentūrų, tačiau „Spark Agency“ sužavėjo ne tik savo profesionalumu mažmeninės prekybos patirtyje, bet ir gera energija.
„Šią vasarą gyvenome visai ne atostogų ritmu – dalyvavome keliuose konkursuose ir net tris iš jų pavyko laimėti. Tam reikėjo nuoširdaus komandos darbo ir bekompromisinės dedikacijos. Džiugu, kai pastangos yra vainikuojamos pergalėmis. Klientų sąrašą papildžiusio prekybos miestelio „Urmas“ ateities planai atveria išties dideles galimybes. Mūsų komandą labai intriguoja proga prisidėti prie šio legendinio Kauno objekto evoliucijos“, – rezultatais džiaugiasi „Spark Agency“ vadovas Tomas Ruginis.
Agentūra „Spark Agency“ turi ilgametę darbo su prekybos centrais patirtį, o šiuo metu dirba su klientais, tarp kurių yra „Nordika“, „Amber Grid“, „Oho!“, „Bosch“, „Švaros Broliais“, „Venipak“, „Bobutės Paskola“, „Mamų Unija“ ir kiti.
„Spark Agency“ teikia strategijų, ženklodaros, kūrybos, dizaino ir socialinių tinklų turinio kūrimo paslaugas. Praėjusiais metais ji viršijo 600 tūkst. eurų apyvartą.